/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjælp søges..
Fra : ykcor
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 09-11-09 22:19

Hej Alle sammen ..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at finde en boligside, hvor man kan søge boliger med værksted ..
- Ikke leje boliger.. vi vil gerne købe..

Det skal være:
- I midtjylland / østjylland..
- Hus minimum 100 kvm..
- Værksted minimum 150 kvm..
- Max 2.000.000 kroner.

Nogle der har nogle forslag? - Har brugt tons vis af dage på søgninger..

Tak på forhånd..

// Michelle

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 60 point
Dato : 09-11-09 22:29
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-11-09 22:43

Du skulle henvende dig til ejendomsmæglere og bede dem kontalte dig hvis der dukker noget op i det område. Bed dem om at sende dig opstillinger.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 09-11-09 22:49

Hejsa

Vi har snakket om at sælge, men vil gerne gå uden om den dyre ejendomsmægler...
Huset er altså ikke sat regulært til salg, men kan da fortælle følgende :
Vores hus er knap 120 kvd.m. Gult murstenshus, 700kvm have. Brændeskur+garage.
Vi bor 4 minutter fra Vejle centrum. Pris : 1.500.000. Der er skole 2km herfra, og busafgang er der 50 m til. Roligt og hyggeligt kvarter. Vejle ådal, 5 minutter herfra.

Gucci

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 09-11-09 22:51

Hej Michelle, og velkommen til kandu

Du har efterhånden fået en del hjælp af andre brugere, og hvis du syntes du kan bruge svarene, så ser det pænest ud at du også accepterer det svar du kunne bruge, det gør du ved at trykke på accepter under den bedste besvarelse

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 09-11-09 22:56

Ups,- havde ikke lige bemærket det med værkstedet....
Kender dog et sted, hvor et værksted i den størrelse er til salg...tror jeg stadig det er.
Det er 5 minutter fra vores hus.

Hejsa

Gucci

( Det hele er i Vejle, 3-5 minutter fra centrum )

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 09-11-09 23:35

Som sagt www.boliga.dk
Nu er det her jo ikke QXL eller en netauktion

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-11-09 05:58

stig54 har peget på www.boliga.dk som er en glimrende side, men lidt vejledning til søgningen er måske på sin plads.

Du skal ind under avanceret søgning, der sætter du dine søgekriterier, jeg prøvede med Århus amt (det findes selvfølgelig ikke længere, men alligevel), villaer og landejendomme og dine oplysninger i øvrigt, fritekst søgning på værksted, 261 hits.

http://www.boliga.dk/search.aspx?type=Villa&type=Landejendom&byggetMin=&byggetMax=&q=v%C3%A6rksted&min=&max=2000000&minNet=&maxNet=&minKvmPris=&maxKvmPris=&minLiggetid=&maxLiggetid=&amt=%C3%85rhus+Amt&fraPostnr=&tilPostnr=&iPostnr=&gade=&minRooms=&maxRooms=&minSize=100&maxSize=150&minGardenSize=&maxGardenSize=

Når jeg har taget landejendomme med er det fordi en lade el. lign. kan bruges som værksted (og som regel vil være store), så der skal selvfølgelig også laves en søgning med lade i stedet for værksted.

Men I skal sikkert alligevel bruge masser af tid til at checke de mange hits, god fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : ykcor

Dato : 10-11-09 10:38

Tak for svaret stig54.

Kommentar
Fra : ykcor

Dato : 10-11-09 10:44

Tak for svarene alle sammen ...

Gucci .. Har du et link til det hus du snakker om med værksted? så man kunne se det..

I er velkommen til at komme med flere forslag..

Takker .. :)