/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Samsung PS 50B530
Fra : geu
Vist : 567 gange
500 point
Dato : 09-11-09 17:11

Jeg overvejer og købe sådan et tv.. Men det jer har set er fra Fleggaard http://www.fleggaardshop.dk/pi/Samsung_PS_50B530_14343_699.aspx

Så det store spørgsmål er om det virker til dansk signal på DVB-C og DVB-T.'

Der må jo være nogen der har købt et eller kender nogen der har købt det.

Ikke for og lyde sur, så vær venlig og ikke komme med forslag til andre tv. Da jeg har været hele vejen rundt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-09 17:32

Efter det der står på siden virker det med DVB-T/C

Digital-TV
Modellen har en indbygget digital tv-modtager til både land-og kabelnettet. Derudover er den klar til at modtage TV-og HDTV-signaler i MPEG4 format. For at se de digitale betalingskanaler skal du bruge et CA-modul og et programkort (købes separat).

Kommentar
Fra : geu

Dato : 09-11-09 17:45

Ja det er rigtig men om den er kompatible med det nordiske mpeg4 det er jo det man ikke kan læse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-09 17:58

Det er godkendt til Boxer så mon ikke det virker med nordisk!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-09 17:59

Modellen har en indbygget digital tv-modtager til både land-
og kabelnettet. Derudover er den klar til at modtage TV-og
HDTV-signaler i MPEG4 format og samtidig godkendt af
Boxer. For at se de digitale betalingskanaler skal du bruge et
CA-modul og et programkort (købes separat).

http://www.fleggaardshop.dk/images/editor/samsung%20ps%2050b530.pdf

Kommentar
Fra : geu

Dato : 09-11-09 18:37

Ja men nu skal man lige læse produktark og se det er til den danske model der hedder 50b535. Den de har ved fleggaard er 50b530. Den eneste forskel er den er til tysk marked.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-09 18:46

Køb du roligt...

Det er faktisk rigtig billigt (særlig hvis du selv henter)...

Boxergodkendelsen gør at du roligt kan købe....

Desuden sælger Fleggaard jo kun den slags til danskere - så de ville hurtigt få et dårligt ry hvis de prakkede folk noget på

Den billige pris skyldes jo kun at du henter det på den anden side af grænsen, men Fleggaard opfylder de danske lovkrav til reklamation og garanti.....

Og du bliver glad for PLASMA fremfor LCD i DEN størrelse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 20:21

Når de nu linker til produkt ark til en anden model er det jo nok fordi de er ens