/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Flytte mails fra én pc til ny
Fra : ampere
Vist : 1512 gange
300 point
Dato : 09-11-09 16:55

Hej

Jeg står og skal flytte alle mails mv fra én computer til en anden - bruger Outlook. Hvordan gør jeg det lettest?

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : Swende

Dato : 09-11-09 17:24

Hvis du har en USB-nøgle, så kan du synkronisere programmet. Du kan vist eksportere eller synkronisere dem dertil. Hvordan kan jeg ikke lige huske, da jeg ikke selv bruger det mere, men jeg kan huske at det var ret nemt. Brug evt. hjælpefunktionen.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-11-09 17:47

Du tager en usb stick, sætter i pc. Åbner mappen og åbner Outlook.

Så makerer du alle de mails, du vil flytte til den nye pc's outlook og trækker dem over i mappen til usbstick. (De bliver kun kopieret)

Der kan du evt lave mapper på usbstick som svarer til de mapper, der er i outlook.

Når du så har kopieret alle over på usb stick, sætter du den i den nye computer og trækker fra usb stick ind i outlook programmet.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-11-09 18:04

Eller vælg eksporter under menuen filer og følg anvisningen

På den nye computer vælger du så at importere

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 09-11-09 18:38

Hov opdager ved et tilfælde at min besvarelse ikke er kommet med nå, men jeg prøver igen

Hvis du ikke har en usb-nøgle kan du gøre som i linket -- der er "billeder" så du bedre kan se fremgangmåden

http://www.pcworld.dk/art/9394?page=1

Håber det lykkedes denne gang

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 10-11-09 07:05

Hej

gå i filer, vælge importere og eksportere, vælge eksporter til fil, vælge Privatmappe fil (pst), vælge de mappe de vil flytte til den anden pc og klik næste, husk at gemme din pst fil på en USB nøgle.
Sæt nøgle i den anden pc og gå i filer og vælge importer og eksportere, vælge importer fra et andet program eller anden fil, følge herefter anvisningerne på skærmen, nemt og hurtigt

/emhauge

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 10-11-09 07:06

hvis du følgere ovenstående får du alle mails, kalender emner, kontaktpersoner og opgaver med som er oprettet. Dermed er det en tro kopi af alle dine emner du får med over på den anden pc

/emhauge

Godkendelse af svar
Fra : ampere

Dato : 12-11-09 07:23

Tak for svaret Nordsted1. Det lykkedes perfekt og vejledningen var god

Mvh. ampere