/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ophører AVG med at være gratis
Fra : steenfibiger
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 09-11-09 10:17

Da jeg åbnede min PC i går fik jeg en besked fra AVG om at AVG version 8 lukker snart og at jeg skulel opgradere til AVG 9. Men så vidt jeg kunne se findes AVG kun i en betalingsudgave, og de tibød 10% rabat indtil 1. december 2009. Ophører AVG med at findes i en gratisversion? Kan du anbefale et andet godt antivirusprogram, som ikke nedsætter PCens hastighed og opstart. Jeg har Windows XP professional, men det er en privat hjemmePC.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-11-09 10:20

Du kan bruge Avast i stedet for, den er helt gratis. Efter et år kommer der enmail hvor du skal indsætte licensnøglen og så er den gratis et år endnu. Jeg har haft den i 3 år nu gratis.

De nye udgaver af AVG tror jeg er betalingskanaler.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-11-09 10:21
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-09 10:22
Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 09-11-09 12:08

refi
du har ret det har altid været gratis, selv om det somme tider ved opgraderinger - ikke altid har været nem at finde - den gratis har ikke altid stået øverst.
Jeg har brugt den i lang tid mere end et år, den virker altid perfekt. Dejlig nem at arbejde med.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-11-09 14:27

Der er stor forskel på opgradering og opdatering til ver.9, du kan altid downloade den nye AVG som freeware.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-11-09 16:06
Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 15-11-09 13:42

Tak for svaret Klaudi. Det var meget vanskeligt at finde den nye gratisudgave af AVG 9, men dit link viste mig vejen. Tak for din hjælp!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-09 14:29

Velbekommen