/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hæjere lyd
Fra : frederikshavn
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 08-11-09 21:42

når jeg spiller musik på min bærbar er dey pisse lavt også orginal cd kan man gøre eller få noget der gør at man kan spille højere

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 08-11-09 21:45

Ja da - lyden igennem et par aktive højtalere

Det er jo ikke 100w forstærker der ligger i en bærbar

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-11-09 21:56

Du har sikkert, lige som i så mange andre computere, en lydmixer, hvor du kan indstille styrken for de forskellige lydkanaler.
Her er der en række forskellige knapper for de forskellige indgangskilder, lige som der er en for det samlede udgangssignal. Prøv at finde den i din PC, og justere lidt på den.
Men der sidder også ofte en volumekontrol, på det program, som du bruger at afspille på.
Det er sjældent at disse to regulere i fællesskab, så du skal nok ind i begge programmer, og hidse den lidt mere op!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 08-11-09 22:23

Og det ville måske også hjælpe en hel del, hvis du anskaffede et par externe højtalere evt. med subwoofer til din pc . Når du så har fået styr på lyden efter Severinos råd, så skal du bare høre .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-11-09 00:17

God meget sen aften frederikshavn.

Man er jo lidt nysgerrig efter at vide, om du har du fået lyd på?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-11-09 15:05

Jyder er sindige folk, og giver sig god tid!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 17:46

Og nogle sjællændere er syndige folk og har ofte travlt .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-11-09 22:30

HELLER syndig end jyde!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 22:38

Og HELLER fynbo end from . (Den fes ind, makker )

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 22:41

Og Severino.

Har du set den her http://www.kandu.dk/spg141902.aspx ? Det er spøjs læsning .

Mvh fynboen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 22:51

Og Severino.

Man ved godt, at det er misbrug af en andens spg. Men mon ikke Frederikshavn har revet benet af fluen, for at slippe for at slippe nogle point for vores gode svar?

Men hvis du gider læse det Farvel-indlæg, så gi mig lige et råd derefter, tak . Men det haster ikke, da jeg lukker ned for i dag, da min lille hjerne er ski træt og .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-11-09 23:32

Tak fordi du lukker ned for i aften; Heller
Så må vi håbe at du har et mere fynskpræget humør i morgen!

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-11-09 13:44

Tak for svaret refi.