/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gave til en 7-årig
Fra : prio
Vist : 695 gange
500 point
Dato : 08-11-09 21:35

Jeg skal finde på en fødselsdagsgave til en 7-årig, en "drengepige".
Er der mon nogen her, der kan hjælpe med en idé - til ca 500 kr?
Hun kan lide musik og at synge og danse.
Jeg har tænkt på en karaokemakine, set i BR, til 499 kr, mon det stadig er noget, børn kan bruge, eller bruger de deres dvd- optagere?
Eller ghettoblaster?
Sidste år fik hun en fjernstyret bil, og den blev hun meget glad for.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-11-09 21:43

Bragende god ide med den karaokemakine, mit eget barnebarn fik en som 8 årig og den er næsten slidt op. Også hendes lillesøster på fem er meget glad for den.
Moderen er ikke lige så glad for den som ungerne.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-11-09 21:45

Ja, en hundehvalp, men den får du ikke for 500 kr. Og hvad siger forældrene? Hvor bor de??

Men jeg er sikker på hun bliver gladere for den end for alle de foreslåede elektroniske "opfindelser".

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 08-11-09 21:52

Det er dejligt, at der er så stor forskel på børn. Vores barnebarn fik en karaokemakine til sin 7-års føs´da. Men hun vil da hellere bruge moderens dvd og pc med web-cam, der er koblet til deres 32"s TV . For den der karaokemakine, hun fik, viste kun sort/hvid . Kunne du måske "slå dig sammen med" et par andre, for så ville en Nintendo være en rigtig god ting (og ski dy ).

Det var bare det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-09 21:54

ALDRIG dyr som gaver og da slet ikke til børn......

med mindre det er aftalt på forhånd

Det er både synd for dyret og gavemodtageren......

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-11-09 21:54

Gå i den lokale sportsforretning og køb et par sneakers-(sko)

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-11-09 21:57

Jeg syntes ellers alle 7 årige piger er hestetossede... er du sikker på du ikke har glemt at nævne det

For så var der også muligheder inden for tilbehør til påklædningen, eller et par ridetimer

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 08-11-09 21:58

Refi altså:
Citat
Det er både synd for dyret og gavemodtageren......
Da ikke, hvis det er aftalt på forhånd

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-11-09 21:59
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-11-09 22:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-09 22:15

Citat
Refi altså:
Da ikke, hvis det er aftalt på forhånd

Det skrev jeg vist også

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-11-09 22:38
Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-11-09 00:48

Hej Refi .

Citat
Det skrev jeg vist også
Jeps, men bare i forkert rækkefølge .

Og til prio. Undskyld mig, men jeg kan ikke la være med at drille lidt bare en gang imellem .

Mvh Chris

PS! Jeg vil stadig anbefale, at du og evt. andre splejser til et stk. Nintendo-spillemaskine .

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 09-11-09 09:42

Walkie Talkie er måske også en Idé hvis hun har nogen hun kan lege udendørs med, - eller som bor lige om hjørnet, så de kan tale om hemmeligheder over dette system.
Ammitz

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 500 point
Dato : 09-11-09 16:50

En 7-årig "drengepige" skal selvfølgelig have en superdellux drage (ca 300 kr) http://www.dragecity.dk/ + en bog om dragebygning/flyvning

Ud i den friske luft og brande krudtet af - og så kan hun skråle samtidig....

Det bliver et sikkert hit !!!

Godkendelse af svar
Fra : prio

Dato : 15-11-09 23:13

Tak for alle de gode ideer!

En drage var slet ikke noget, jeg havde tænkt på.
Det kunne jeg godt finde på at give som gave næste gang.

Denne gang blev det en robot.