/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
G-mail
Fra : malmin
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 08-11-09 17:19

Jeg har den sidste uge fået mine G-mail retur, medfølgende en engelsk tekst, der fortæller at det ikke var muligt at aflevere min mail.
Hvordan retter jeg det, så jeg kan sende G-mail igen?
malmin

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 08-11-09 17:22

Jeg undre mig over at jeg kan sende til Kandu, men jeg kan ikke sende til andre. B.la TDC, Det Offentlige, og mine venner. malmin

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 08-11-09 17:39

Gmail skulle du altid kunne sende med.
Det burde du ikke kunne ændre så du ikke kan sende.
Det er ikke sådan at du har skrevet en fejl email adresse?

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 08-11-09 17:47

Jeg har klikket "besvar" på en mail der kom retur. Jeg har sendt en mail til TDC der også kom retur. Jeg har sendt til kommunen, der også kom retur. Det har stået på 7-8dage, og der går to dage, så kommer der en engelsk tekst, der fortæller at det ikke er muligt at aflevere mailen. Det har jeg aldrig prøvet før. Hvis det kun var sket en gang, ville jeg selv tro på at det var min fejl, men den sidste uge er ALLE mail kommet retur.
Men nu kan jeg skriv e til Kandu, så måske har fejlen rettet sig selv!!!!!!!!!!!!!
malmin

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 08-11-09 18:32

Kan du sende mail til dig selv.

Har du været hos google webmail og prøve.
www.google.dk
log ind med
gmail adresse
password
vælg gmail lige over google.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-09 18:33

Skift til en mere pålidelig mail udbyder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-11-09 18:37

Misundelse er en grim ting.

malmin > gmail er meget stabil og jeg har haft den i mange år uden problemer.
Den kører gennem min udbyder TDC og har altid gjort det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 18:50

Hvordan sender du mail til kandu? det er der ingen andre der kan, tror jeg!

gmail virker ganske udmærket.

I stedet for at vælge besvar, opret en ny e-mail, det er rø. irriterende at få hele mailen retur

ps

Dårlig Statistik

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 4
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 15

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 08-11-09 19:33

Må man ikke have en dårlig statistik Klaudi? Hvem siger det? Men som jeg kan læse mig frem til, må Kandu brugerene godt svine hinanden til på det groveste, og ødelægge en seriøs og lærerig tråd, med ting der ikke kommer spørgsmålet ved.
Eyvind er altid venlig med sine kommentar, og prøver at hjælpe hvor han kan. Måske har jeg ikke fået det rigtige svar, men jeg giver mine point til Eyvind fordi han altid prøver at vær objektiv.
P.S Jeg tror at der har været nedbrud i det område hvor jeg boer, for jeg har lige fået en mail fra en ven der heller ikke kunne sende G-mail.
malmin

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 19:38

Citat
Må man ikke have en dårlig statistik Klaudi? Hvem siger det?

Jo selvfølgelig må man det, men det er ikke pænt bare at lade spørgsmål gå i glemmebogen

Citat
Eyvind er altid venlig med sine kommentar, og prøver at hjælpe hvor han kan.

Det syn's jeg da os at jeg gør

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 08-11-09 19:40

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 08-11-09 19:43

Men Klaudi, Eyvind kommer ikke med små negative kommentar, der klæder ikke folk at gøre det.
malmin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-11-09 09:52

Så sød og rar er jeg da heller ikke.
Jeg kan da også snerre ad folk hvis der trædes over tæerne.

Men med hensyn til disse annullerings statestikker.

Her er min egen:
- Ubesvarede    0 ........ der hænger ikke nogen for tiden
- Annullerede    13 .............. blandt disse hører også fejlskrevne spørgsmål
- Slettede    7 ........det er åbentbart lykkedes at annullere inden der kom svar.

Nåe ja så glemte jeg lige noget:

- Besvarede 181 .. hvor de fleste er fordi der er klikket på forkert kommentar.