/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Prof. router
Fra : 2100
Vist : 495 gange
10 point
Dato : 08-11-09 12:07

Jeg har en Linksys Wireless-G 2,4GHz Broandband som er begyndt med falde ud. Jeg skal kun tage strømmen fra den i få sec. og den er så klar igen. Det er jeg træt af og vil høre om der findes en meget bedre trådløs router med 4 stik som udgange.

Linksys kan fås i dag til 400 kr vil godt ofre lidt mere på en bedre en og med større hastighed.

Nogen der har erfaring med dette.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-11-09 12:22

Har du mærket på routeens overfrakke, om den er varm. Det kan være et termisk udfald, måske på grund af for dårlig afkøling, tillukkede udluftningshuller eller andet.

Jeg klarede en gang en lignende sag ved, at jeg klæbede en lille køkeplade på chippen i routeren, så den kunne blive af med varmen lidt hurtigere. Så en gammel køleplade fra skrallet elektronik kan blive genanvendt.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 15-11-09 18:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål