/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tilføj privat mail til Outlook
Fra : Sbasse
Vist : 1129 gange
20 point
Dato : 08-11-09 12:00

Nogen derude i det danske der kan forklare hvordan man tilføjer sin egen mail til Outlook Express?
Jeg har forsøgt flere gange, men det virker ikke.

Hjælp..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-09 12:02

Funktioner - konti....

Der opretter du den...

Men uden oplysninger om hvad det egentlig drejer sig om kommer vi ikke længere

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-09 12:20

Hvad mener du lige med "din egen mail til Outlook Express". Hvis mail er det da . Har du en mail i et andet mailprogram du vil have over på Outlook Express eller?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 12:39
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 12:41
Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 08-11-09 12:42

Jeg har to forskellige mailadr, og vil gerne have begge sat op til outlook.
Jeg ved ikke hvad pop3 indgående er til min mail på siden: vaks.dk.

Den skriver:

Opgaven 'pop3.live.com - modtager' rapporterede en fejl (0x80040900) : 'Det angivne servernavn blev ikke fundet på netværket (serveren kan midlertidigt være nede). Kontroller, at du er online, og at servernavnet er korrekt.'

Hvad gør jeg forkert?

Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 08-11-09 12:47

Klaudi: Tak for svar, men det er outlook 2003 jeg ligger inde med.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 13:02

OK, du skrev jo Outlook Express

Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 08-11-09 13:04

Argh.. Dét er min fejl.. Så er det jo ikke nemt at få hjælp..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 13:04
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-09 13:05

Du skal indtaste de oplysninger du har fra din vaks.dk mail konto i Outlook 2003 kontoindstillinger

fx.

Indgående server: navn og nummer
Udgående server: navn og nummer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 13:07
Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 08-11-09 13:07

Jeg kan ikke finde disse oplysninger, jeg tror det er: mail.find.dk/total.html men nr ved jeg ikke??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-09 13:48

Citat
mail.find.dk/total.html
da dit domæne hedder vaks.dk, så kunne det være mail.vaks.dk 0g da vaks.dk er hostet hos DanDomain, så kan du prøve at logge dig ind der og finde dine oplysninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-09 20:03

Her kan du se opsætningen til mailadresser via DanDomain i Outlook 2003

http://help.dandomain.dk/email/dk/

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 08-11-09 20:06

Citat
Jeg ved ikke hvad pop3 indgående er til min mail på siden: vaks.dk.

Den er mail.vaks.dk til både pop3 og smtp

Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 09-11-09 14:03

Tusind tusind tak for hjælpen til jer alle, svært at give jer alle de point, men igennem alle har jeg endelig fundet ud af det...

TUSIND TAK!!!!!!

Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 09-11-09 14:04

Hmmm..... Nu skriver den:

Opgaven 'mail.vaks.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC92) : 'E-mail-serveren afviste dit logon. Kontroller brugernavnet og adgangskoden under egenskaber for din konto. Klik på E-mail-konti under Funktioner. Serveren svarede: -ERR Login failed.'

3/4 blev fuldført???

Den har hentet nogle af mine mails ind, men hvad er der så galt??

Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 09-11-09 14:07

Jeg tror også jeg har fundet ud af dét...

Tak igen for jeres hjælp......

Godkendelse af svar
Fra : Sbasse

Dato : 09-11-09 14:08

Tak til alle for jeres hjælp.. Tilsammen gav det udfaldet, så nu vil jeg sætte resten af mine mails op også og håber det går lidt mindre smertefrit.

Rigtig mange gange tak!!