/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
anlæg i jog
Fra : Erik_F
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 21-04-03 21:59

jeg søger hjælp til at støbbe noget sammen som kan spille højt helst med noget bass. som kan lække under sædet på en yamaha jog.
jeg vil også gerne kunne købe det hos thansen (LIGE MEGET VIS JEG VED HVOR JEG ELLERS KAN KØBE DET).

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 22-04-03 10:22

En mp3-afspiller under sædet og høretelefoner i hjelmen ??

Accepteret svar
Fra : Onkel_Dichael

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-03 13:37

1.start med at skære en træplade som passer i hullet så sædet stadig kan lukkes.
2.find en basenhed der passer i pladen.
3. køb en forstærker der passer med de watt bassen er på.
4. på udgangen i forstærkeren tilslutter du bassen og to diskanter kan fås ved t.hansen.
5. på indgangen tilslutter du en discman med antischok (kraftig) eller mp3 afspiller.
6. for at tilslutte mp3 afspilleren skal du bruge et stik der passer i mp3´en og i forstærkeren. jeg vil gætte på at der i den ene ende skal være et jack stik og i den anden to phono.

Kommentar
Fra : Erik_F

Dato : 23-04-03 18:47

men bliver kvaliteten af lyden bedre af at sætte en auto radio i.

Kommentar
Fra : Onkel_Dichael

Dato : 24-04-03 10:37

jeg tror den bruger formeget strøm når man også har forstærkeren sat til batteriet og der er ikke så god antischok i autoradioer men man kan godt.

Kommentar
Fra : Onkel_Dichael

Dato : 24-04-03 10:39

og lyd kvaliteten bliver ikke for bedret af en radio fordi der på en discman og en mp3 afspiller for de meste er en udgang til forstærker som man skal bruge

Godkendelse af svar
Fra : Erik_F

Dato : 24-04-03 22:11

Tak for svaret Onkel_Dichael.

Kommentar
Fra : Erik_F

Dato : 24-04-03 23:07

HVad er en Woofer

Kommentar
Fra : Erik_F

Dato : 24-04-03 23:13

kan du ikke gå ind på http://www.thansen.dk/products.asp?c=137239039&n=517554656#xy og sætte noget sammen for mig, jeg har ikke en skid forstand på det.