/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Politik + Julehilsner
Fra : bilbjørnen
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 07-11-09 18:22

Hej !

Sender alle partier mon flotte julehilsner ud lige som denne:

http://www.danskfolkeparti.dk/pdf/file-53-13152-18147.pdf

???

For den er jo rigtig fin, ikke også?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-11-09 18:31

Citat
Sender alle partier mon flotte julehilsner ud lige som denne:

Hvorfor spørger du. Er du for tumpet til selv at undersøge det.Det burde da være en smal sag,at finde ud af det.
Til din orientering,har alle politiske partier en hjemmeside,prøv der.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-09 18:32

DF er rigtig dygtige til medier, kampagner mv., en smart hvervekampagne op mod jul. Så nu prøver de ikke bare at tage patent på danskhed og dannebrog, men også julen

Jeg har ikke set noget lignende fra andre partier, heldigvis, men derfor kan det jo godt være det virker alligevel

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-11-09 18:52

Undskyld mig,vagnr,men jeg har ondt af dig,hvis du mener DF vil frarøve dig julen.
Citat
tage patent på danskhed og dannebrog, men også julen

Har du ikke noget socialistisk lekture i bogreolen,du kan "trøste" dig med i helligdagene.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 07-11-09 19:16

SPAM

Kommentar
Fra : bilbjørnen

Dato : 07-11-09 19:22

Citat
Er du for tumpet til selv at undersøge det

Næh, det er jeg nu ikke, og det var et udfordring til sådan nogle som dig, f.eks

SPAM?

Måske? - Hvis du siger Pia spammer, så har du vel ret ...
Du sagde det. ikke jeg

Godkendelse af svar
Fra : bilbjørnen

Dato : 07-11-09 19:28

Tak for svaret vagnr.

Har jo ikke undersøgt det, men jeg tror det heller ikke.

Glædelig DF Jul !

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-11-09 19:40

Citat
og det var et udfordring til sådan nogle som dig, f.eks

Hvis det er den største udfodring,du kan stille med,tror jeg du skal gemme dem lidt af vejen.
(De andre).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bilbjørnen

Dato : 07-11-09 19:59

OK da

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-11-09 20:08

Selv tak, men jeg vil nu, som altid, holde DF-fri jul og resten af året med.

Jeg kan ikke lade være med at syntes DF er enormt dygtige til deres propaganda, det er bare deres holdninger jeg ikke bryder mig om