/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
BILLIGT, EKSOTISK, MODERNE SAMFUND - HVO~
Fra : Jens_Jensen
Vist : 397 gange
20 point
Dato : 21-04-03 21:46

Jeg er på jagt efter den rigtige destination.

Det skal være billigt at bo og spise der.
Det skal være eksotisk og SKAL være med masser af palmer og hvide sandstrande.
Det må ikke være et tilbagestående samfund, men relativt moderne.
Det må gerne ligge langt fra Danmark.

Tak for svar.

MVH

jens_jensen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-04-03 22:34

www.balitur.dk
Beskrivelse og billeder fra en vidunderlig rejse til Bali ... sidste paradis på jorden, og efter et par ugers ferie på Bali i vinteren 2000 ervi tilbøjelige til at give dem ret. ...
www.balitur.dk

Find billige afbudsrejser med Travel Market
Hos Travel Market kan du søge efter billige afbudsrejser fra alle de store rejsebureauer og rejsearrangører ... Om det er en ferie til Spanien, U.S.A. eller om du ønsker en weekendtur - så kan Travel ... Spanien er et eksotisk land, der har alt at tilbyde rejsende. ...
www.travelmarket.dk/dk/billige-afbudsrejser.htm

Kig på disse links.. og god tur!
mvh Christina

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-04-03 07:55

Jeg vil foreslå dig Thailand eller Filipinerne. Har lige været på Filipinerne, her er der billigt, og du kan finde moderne områder. Der er også mere tilbagestående områder. Klimaet er bare lækkert, og du kan finde gode steder at bo, til virkelige billige penge. Jeg boede i 3 uger på et 5 stjernet hotel, pris 7000 Kr., men fandt flere, mindst lige så gode hoteller/service-lejligheder, til det halve.

MVH

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 22-04-03 15:10

hej jens.
du skriver billigt, moderne, palmer.......kodeordet må blive lalandia
mvh polpot

Kommentar
Fra : tokyo

Dato : 13-05-03 21:07

Jeg foreslår Japan.
Alle taler om hvor dyrt det er, men de taler om byerne. Kommer du ned sydpå til Kyushu eller syd for Okinawa er der alt hvad du beder om. Og mange steder er en del mere moderne end Danmark. Og bekvemt er kodeord for Japanere. Så det er der. Men eksotisk...det er der virkelig også
Taiwan syd for Taipei er også en løsning. Der er helt utroligt smukt og billigere end Japan.
Det er i øvrigt svært at besvare dit spørgsmål klart. For hvad er "billigt?" for dig.
Man kan blive fattig overalt som turist, men har man ikke noget imod at bo fx. i et tempel eller et vandrerhjem midt i en moderne by er det meget billigt. Og kan man spise den lokale mad (hvilket man kan overalt i Japan fx.) er det billigere end DK.
Hilsen tokyo

Kommentar
Fra : kim_kim

Dato : 28-05-03 16:02

Malaysia, det har det hele og der får du meget for dine penge byerne er moderne og strandene er ren bounty reklame

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 13-09-03 20:56

hawaii, skønt klima og ikke så forfærdeligt dyrt

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:24

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH