/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Er der noget galt med DIS?
Fra : vith
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 07-11-09 14:24

Når jeg vil gå ind på DIS, kommer der en advarsel:

Diagnostic page for dis-danmark.dk

What is the current listing status for dis-danmark.dk?

Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.

Part of this site was listed for suspicious activity 1 time(s) over the past 90 days.

What happened when Google visited this site?

Of the 28 pages we tested on the site over the past 90 days, 2 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2009-11-06, and the last time suspicious content was found on this site was on 2009-11-06.

Malicious software includes 2 trojan(s). Successful infection resulted in an average of 4 new process(es) on the target machine.

Malicious software is hosted on 1 domain(s), including images-dns.com/.

Er der andre, der har fået dette, eller er det mine indstillinger der er overforsigtige?
Jeg har aldrig fået den advarsel før.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 07-11-09 14:47

Der står "Dette websted kan beskadige din computer"

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=dis&meta=&aq=f&oq=

Så du er ikke den eneste.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-11-09 14:49
Kommentar
Fra : vith

Dato : 07-11-09 15:02

Hmm - det lyder da ikke godt. Så må jeg hellere holde mig væk fra den side.

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 07-11-09 15:03

Tak for svaret ans.

Troede det måske bare var hos mig - men det er det så ikke.

Tak for hurtigt svar

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 07-11-09 15:32

Hej

På dis-forum har jeg indtil nu ikke haft problemer - det sker så vidt vides kun hvis man går ind via forsiden.
Læs her:
http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?2,597429

http://www.dis-danmark.dk/forum/read.php?2,597166

Lis