/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Batteri til Znote 6314w
Fra : Millister
Vist : 870 gange
100 point
Dato : 06-11-09 19:42

Da min puter ikke kan klare mere end en halv time på batteri vil jeg købe et nyt batteri til den..

Jeg har en Znote 6314w, hvor kan jeg købe et batteri til den, den er ikke nævnt under nogen af de batterier Zepto sælger på deres hjemmeside..

???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-11-09 20:07

Ja det ser ud til at din model ikke er med - men prøv at ringe/skrive til Zepto.
De har en serviceafdeling.
http://www.zepto.dk/Information/Contact.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-11-09 20:12
Kommentar
Fra : Millister

Dato : 06-11-09 21:06

Tror jeg vil prøve at ringe til dem på mandag... For det batteri du har fundet, ser godt nok ud til at passe, men er også meget dyre..

tak ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-09 06:44

Tja...

Det er ikke første gang Zepto IKKE er leveringsdygtig i "reservedele"

Batterierne laves i Kina og Zepto sælger åbenbart så dårligt at de ikke vil have "reservedele" - Modellerne skifter så tit og HVER GANG er der en ny type batteri i

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-09 11:52

Jeg mangler selv et batteri til en Znote 6525WD og det har Zepto heller ikke. Har så ringet til dem og de beklager men de har det ikke. Noget skuffende må man sige. Min forblændelse over Zepto, som jeg har ytret mange gange herinde, må jeg sige nok er blegnet en del.
Det er alt for dårligt at de ikke kan hjælpe. Dog fortalte de mig at hvis jeg ville søge på nettet skulle jeg bruge søgeord som Barebone W15 10.0 da deres laptop er byggget på et universalt kabinet. Og da batteriet passer til kabinettet skulle man have en chance den vej. Ellersøg på nummeret på dit batteri, så kan det måske ske at du finder noget.

Her er mit spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg141040.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-09 12:54

Ja Fijala - det bringer da også min begejstring et godt stykke ned.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-09 13:08

Fandt den kinesiske producent af batteriet ved at søge på nummeret bag på batteriet og skrev en mail. men de gad end ikke at svare tilbage

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-09 13:18

Måske har de den i Singapore et sted - hvor jeg har købt en reservedel til Compaq.

Godkendelse af svar
Fra : Millister

Dato : 15-11-09 13:10

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-11-09 14:53

Fandt du batteriet Millister, for jeg er da rimelig interesseret i om jeg kan finde en til min 6525WD