/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Trojanske hest.
Fra : Nesdam143
Vist : 553 gange
300 point
Dato : 06-11-09 12:54

Hvad er det lige man gør når en computer er angrebet af den Trojanske hest.
Kloge svar ønskes

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-11-09 13:06

Trojansk hest ?
Der er sgu mange krikker af slagsen

Smut ind her og få hjælp.
http://www.spywarefri.dk/forum

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-11-09 13:06

Nu ved vi jo ikke noget om, hvad du har af programmer til fjernelse af sådanne slemme filer.
Det kunne ellers guide dig videre frem, om du skal hente noget andet eller kan bruge det du har?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-11-09 13:08

En trojansk hest er en sikkerheds trussel som sniger sig ind på computeren under falske beskrivelser, den udgiver sig for at være noget andet end det den faktisk er, hvis du allerede er så langt at du bliver angrebet af den, så er der ikke andet at gøre end at gå ind og oprette sig som bruger i et sikkerheds forum, det er gratis og eksperterne kan hjælpe dig af med trojaneren igen, Malwarecheck kan anbefales, opret dit spørgsmål i kategorien HiJackthis og kør de scannere som der henvises til før du opretter selve spørgsmålet: http://www.malwarecheck.dk/forum/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-11-09 17:04

Gå ind på http://www.kaspersky.com/virusscanner og vælg: "Kaspersky Online
Scanner" så kommer den et nyt popup vindue frem hvor du trykker på accept
og derefter vælger du Kør / Run på den boks der kommer om ca. 10 sek
efter. Dereftger lader den den scanne din Pc færdig og se om den finder
noget
Glemte lige at sige at det første antivirussen gør er at hente nogle
filer, når den er færdig med det (tager vel 20-25 min )

Det fjerner ikke virussen- hvis den finder noget