/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Sidste brugt link, markeret me
Fra : emhauge
Vist : 574 gange
200 point
Dato : 06-11-09 10:51

Hej

Jeg sidder med et problem vedr. markering af sidste brugt link.

jeg har en site hvor alle sider har en fil - menu.asp inkluderet, dette virker for så vidt også, men jeg vil gerne have den sidst brugt link fra filen menu.asp markeret med fed eller anden farve. hvordan den markeres er ikke så vigtig. jeg har prøvet med a:active osv. men uden held.

problemet som jeg ser det er, at når et link benyttes, indlæses der en ny side og dermed også en ny menu.asp - og den "nye" menu.asp der indlæses, har selvfølelig ikke et aktiv link der er markeret!

Hvad er tricket for at slippe igennem dette problem? - pt. er jeg på bar bund og løbet tør for ideer

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 09-11-09 13:35

Slet ingen bud på dette ?,

Annuller spørgsmålet
Fra : emhauge

Dato : 08-12-09 22:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål