/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kloge Åge.
Fra : bb1
Vist : 878 gange
100 point
Dato : 06-11-09 01:34

Kloge Åge.
I jagt vildt&natur no. 7 skriver den kendte jæger Steen Andersen om Kloge Åge. Han skriver blandt andet, at man af ham kan blive udsat for så kaldte sandheder, der udelukkende tager deres udgangspunkt i de valg, som Kloge Åge selv har truffet og hvem siger, at de er de rigtige valg!

I modsætning til Steen mener jeg nu ikke at problemet er størst når vi støder på Kloge Åge på jagt. Der kender vi de andre jagtdeltagere eller kan i det mindste få at vide hvem de er.
Problemet er lige her og på andre fora, hvor Kloge Åge helt anonymt kan udfolde sig. Hvis han så samtidig, hvilket ofte er tilfældet, heller ikke evner eller tør gå ind i en fornuftig dialog fordi hans egne argumenter er alt for tynde eller direkte forkerte – Ja, så er det at det går galt.

En ting vil jeg dog give Steen helt ret i. Den dag vi jægere begynder at hjælpe hinanden frem for hele tiden at give den, som kloge Åge eller føle at andre gør det ( ingen nævnt ingen glemt)
Da vil jægernes og jagtens omdømme gå en strålende fremtid i møde og kald mig nu blot Kloge Åge for den påstand. Det rør mig ikke for jeg fægter med åben pande og har altid gjort det.
Så Kloge Åge må være ham, der ikke gør det?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-11-09 02:54

Hmmmmmnn. Hvad var egentlig spørgsmålet

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 06-11-09 03:58

Du har ret jeg har set lyset.... Mange tak.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-11-09 05:58

Asbjørn et ? ser sådan ud og indlægget afsluttes med et sådant - svære er det ikke -

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-11-09 10:40

- du har fuldstændig ret Åge...

Accepteret svar
Fra : michaelmoeslund

Modtaget 100 point
Dato : 06-11-09 20:39

Det er da lidt synd for kloge åge, men er det mere et tip?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-11-09 00:41

Hvorfor er netop hylerne så tavse i denne debat?????

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 22:16

Det er hvis ikke kun I Jægerforbundets adm., at der er en aktør, som burde blive bedt om at tage sit gode tøj og gå en længere tur for at trække frisk luft, så luften i debatten kan renses for skadelig for "CO2". Eller man burde måske snarere spørge ind til, hvor mange tvivlsomme indlæg, der tilkommer en at få slettet, inden der uddeles gule og røde kort her på siden?

Den er hvis myntet på kloge BB, som har fået hængt vasketøjet ud på DJ hjemmeside, den var ikke god, den er sku flov hvis hvis BB også bliver udelukket her, eller det fatter han ikke, at på DJ er de også træt af at have en landsbytosse til at tømme sin skallespand.
Og være er at denne landsbytosse hævder han er ven med Ole Betjent.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-11-09 22:56

Personfnidder fra flappen...

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-11-09 07:46

Til Kloge Åge Bent Ballegaard.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-11-09 00:41

--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor er netop hylerne så tavse i denne debat?????

------------------------------------------------------------

Det er synd for dig, at de såkaldte "hylere", hvem det så end er, ikke vil kommentere dine indlæg - hvis du nu ophæver dine black-lister af nogle af dem jeg tror du mener, så kunne det være du fik modspil ?
Iøvrigt vil jeg gerne have definitionen på en "hyler" af din slags - er det muligt ?

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-11-09 08:25

Det er ganske unødvendig,som du kan se,de logger blot ind under andet mærke. Desuden hvordan kan jeg og andre vide, at du ikke også er en af dem?

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-11-09 08:48

Til Bent Ballegaard.

Jeg spurgte om din definition på en "hyler" - alt det andet ordflom kender jeg din indstilling til - svar mig nu på mit enkle spørgsmål !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 27-11-09 12:57

bb1, jeg forstår ikke en lyd af denne gang ordgylle, men er det ikke fordi at tråden egentlig burde køre i jagtbladet, eller måske skal enhver diskussion fra den lokale kaninavlerforening vendes i KANDU ?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-11-09 18:13

Man skulle næsten tro du var provst, sådan som du messer...

Det er synd for dig, at de såkaldte "hylere", hvem det så end er, ikke vil kommentere dine indlæg - hvis du nu ophæver dine black-lister af nogle af dem jeg tror du mener, så kunne det være du fik modspil ?

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 28-11-09 06:30

Til Bent Ballegaard.

Din sidste kommentar, 271109 kl. 18:13, er det til mig eller Asbjørn2 eller os begge ? Magen til usammenhængende svar skal man lede længe efter. Eller er du måske, udover forfatter også komponist og her demonstrerer, at du til fulde mestrer at skrive "Den Ufuldendte" ??
Men et svar på mit spørgsmål, skal jeg åbenbart ikke regne med at få, hvilket jeg nu heller ikke havde forventet !
Så er det godt at FidoFlap i en anden tråd har defineret emnet "hylere" og det er nok rigtig godt ramt !
Med de holdninger du giver udtryk for, er det ikke så sært med dine problemer i forhold til dine medmennesker. Der skal være plads til originaler o.lign., men så extrem som du opfører dig i alle fora, skal ingen acceptere.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-11-09 11:48

En forudsætning for at forstå er at kunne læse! Svaret bære dit mærke og kun det

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-11-09 14:09

Til Bent Ballegaard.

Har du fået nyt logo ? Det klæder dig og så er du jo også fri for at skrive ret meget - egentlig ret godt fundet på når man som dig er analfabet.
Men jeg må derfor konstatere, at du ikke er i stand til at svare på simple, relevante spørgsmål.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-11-09 17:10

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 02-12-09 01:37

Jeg er bedøvene,, så luk lortet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-12-09 01:54

Nå du gider ikke svare - så er din historie måske ikke en fjer værd....

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-12-09 09:19

Citat
Nå du gider ikke svare - så er din historie måske ikke en fjer værd....

Hvem gider ikke svare?? Mener du webgun eller Provsten1??

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-12-09 10:35

Til Asbjørn2

Det er nok alle os andre end bb1 der er idioter - man spørger i øst og får ufuldstændige/intetsigende svar i vest !! Typisk for dette latterlige menneske, som ikke aner hvad der er op og ned på nogetsomhelst ! Psykisk syg er han, men vil ikke søge hjælp - endnu engang kan man kun beklage hans familie, hvis han opfører sig på samme måde hjemme !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-12-09 12:59

Asbjørn - det ved vedkomne selv. Det var webgun der spurgte om fjer til fluebinding.
Du stillede et spørgsmål og fik et svar...

Provsten1 - kan som sædvanligt kun personfnidre, så han får en: = Kloge Åge

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-12-09 14:28

Til bb1

Citat
Du stillede et spørgsmål og fik et svar...

Ja, jeg fik et svar, men ved ikke hvad jeg kan bruge det til. Jeg har også flere gange spurgt ind til hvad denne tråd egentlig drejer sig om, men har endnu ikke fået et svar.
Taler / skriver du altid i tåger????????

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-12-09 15:25

Hvor er det synd for alle de rare mennesker der reflekterer på Ballegaards kommentarer, at de ikke kan få et ordentligt og seriøst svar - men det er endnu mere synd for journalisten Steen Andersen, at han skal trækkes igennem dette morads af tåbeligheder som bb1 er skyld i.
Men bb1 i en nøddeskal: Lige så snart han ikke ved hvad han skal svare, bliver han ubehøvlet og personlig, eller også begynder han at overdrive og lyve i ét væk, om hans "fine" bekendtskaber, om hans hundeopdræt og træning med benægtelse af fakta om brug af stødhalsbånd m.m., om opdræt af agerhøns og "udsættelse" af samme, dvs. "jagt" på kassehøns - ja, listen er alenlang !
Tryk avler som bekendt modtryk, og det er grunden til, at tingene altid udvikler sig til chikane og personlige angreb fra de såkaldte "hylere", som han iøvrigt heller ikke kan definere. Jeg vedgår gerne, at der ind imellem bliver gået lidt tæt på - sådan tror jeg iøvrigt flere skribenter herinde har det.
Asbjørn2: Ja, bb1 taler oftests i tåger, derfor går det næsten altid galt for ham.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-12-09 15:47

Til Provsten1

Uha-uha, det lader til at jeg har været tæt på at få det ene ben dybt og grundigt ned i en myretue af de store (store skovmyrer forståes).

Nå, håber jeg stadig kan gå en tur i skoven uden at risikere at få en ladning hagl, for glæden går jo lidt fløjten hvis man skal gå med skudsikker vest.

Alligevl til de fleste.

Mvh Asbjørn2

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 02-12-09 18:15

Tak for svaret michaelmoeslund.