/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nummerviser Logger Sepia
Fra : boyjsen
Vist : 6183 gange
50 point
Dato : 04-11-09 15:18

Hej , er der nogen der ved hvordan man indstiller tid og dato på den nummerviser, jeg kan ikke finde nogen manual på nettet. Der ellers kun 4 knapper, hvor svært kan det være? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 04-11-09 15:33

Da det er er produkt forhandlet af TDC, ville jeg spørge dem

http://www.google.dk/search?hl=da&q=TDC+butikker&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-11-09 16:49

Jeg kender ikke netop dit produkt, men et par andre jeg kender, skal de to første knapper holdes nede indtil tallene begynder at blinke, - så kan den første tast eller en af de andre stille tiden. Nogenlunde i den dur, men ihvertilfælde for at aktivere, at du kan stille den, - så tryk 2 knapper samtidigt i måske 5-10 sekunder.

Kommentar
Fra : boyjsen

Dato : 04-11-09 17:46

Hej stilkene og olesen50, tak for rådene, jeg tror jeg har fundet ud af det.mvh.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-09 18:01

boyjsen, jeg kan se at du er ny bruger på kandu, velkommen til

Når/hvis du har fået et svar du kan bruge, så er det pænt at lukke/accepterer det svar du kunne bruge,du skal trykke på accepter under besvarelsen

Hvis du ikke gør det, så annullerer kandu dit spørgsmål efter 3 mdr. og du bliver fratrukket 5 ledige point (dem du bruger til at spørge for)