/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Modem slår ikke fra ved afbrydelse i XP
Fra : Franko
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 21-04-03 19:51

Hej med jer,

Jeg har det samme problem med mit modem - det slår ikke fra når jeg højrklikker og "afbryder forbindelsen".
Jeg har ikke nogle konflikter med det overhovedet, ud over at jeg skal genstarte maskinen for at åbne min telefonlinie!

Det er et Aztech MDP 3858V-E, driverversion er 5.0.0.2.

Jeg håber I kan hjælpe!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-04-03 20:11

1. Go to the "Control Panel"
2. Switch to Classic View (to make life easier)
3. Double-Click "Network Connections"
4. Click "Advanced" from the menu, then click "Dial-up Preference"
5. Under where it says "Enable redial by location", uncheck all locations.
6. Click "OK"

Kommentar
Fra : Franko

Dato : 23-04-03 09:39

Jeg har lige forsøgt ovenstående, men det hjælper desværre ikke. Hvad ellers kan man gøre?

Kommentar
Fra : TinaRose

Dato : 18-10-03 17:30

Jeg har samme problem i Windows 2000 proffesionel. Jeg har vænnet mig til at dobbeltklikke på ikonet i kontrolpanelet nederst til højre, hvorefter der bliver spurgt om man vil logge af nettet. Dette svarer jeg ja til, hvorefter den logger af modemmet og telfonnettet. Prøv dette.

Venligst.
T.Rose