/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero uden lyd
Fra : lougen
Vist : 291 gange
50 point
Dato : 03-11-09 22:38

Jeg har installeret Win7. Jeg kan nu ikke mere få lyd på mine DVD'er brændt med Nero, er der nogen som ved hvad der kan være galt?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-11-09 09:33

Hvor er det du ikke kan få lyd henne? På en dvdafspiller eller på pc'en?

Hvis pc kan du så hører andet lyd altså fra musik eller youtube osv.

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 04-11-09 09:40

Jeg har lyd på PC'en når jeg afspiller filmfilen. Når jeg har brændt og prøver at afspille DVD enten på PC eller i DVD er der ingen lyd. Før da jeg havde Vista var der ingen problem, men efter jeg har installeret WIN7 er problemet opstået. Jeg bruger Nero7

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-11-09 09:47

Hvad hvis du prøver at brænde den men med image recorder og så gemme den på pc'en kan du så åbne og afspille den?

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 04-11-09 10:20

Jeg tror du har misforstået mit spørgsmål! Jeg kan sagtens afspille den brændte DVD, både på min PC og min DVD afspiller. Det som er problemet er, at der ingen lyd er.