/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er KANDU blevet kedelig
Fra : bibsamie
Vist : 1205 gange
500 point
Dato : 03-11-09 20:59

Er jeg helt afsporet, eller har jeg ret i at KANDU er blevet lidt kedelig på det sidste ????

dbh
Per

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 21:04

Hvad mener du ? Jeg synes der er både er plads til lidt sjov og ballade undervejs, og selvfølgelig er der også negativ Kandu- men det behøver vi vel ikke mere af eller hvad ??

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-11-09 21:05

ja

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 21:07

K E D E L I G ...Ja mon ikke, det er kun fornavnet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-09 21:08

Nææ, det syntes jeg ikke... jeg har lige deltaget i en rigtig sjov tråd som Yearhouse havde oprettet, men der var desværre ikke ret mange der deltog

Du kan da oprette en "sjov" smallsnak tråd, hvis du vil hygge

Eller sjove spørgsmål, hvis de ellers findes

Hellere lidt småkedelig, end ballade

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-11-09 21:09

smuller54

med mindre du er af de der fake profiler, hvordan kan du så svare på spørgsmålet du er jo en novice her på sitet.

per

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-09 21:11

Ja man ved aldrig i disse profiltider

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 03-11-09 21:21

Nu er det jo frivilligt at vi er her

så er nogen utilfredse, såååååå ...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 21:21

Novice og novice- jeg har da ved gud slået op på forsiden og læst - både dette og hint i de gamle analer og nej og atter nej- jeg har ikke flere profiler og ved slet ikke hvordan man kan gøre den slags

Det er dog ufatteligt, at man ikke kan deltage i en tråd og spørge ind til noget, bare fordi man lige kun har været medlem kort tid.
Nå, men så fik du da plantet den - bland dig udenom-
Jeg ville bare sige at i den tid jeg har været her, har det ikke været kedeligt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-09 21:24

Jeg ved ikke om kandu er blevet kedelig, men kedeligt er det når enkelte brugere, bruger andres tråde som sin egen og ødelægger dem så man gider gå ind og kommentere.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-09 21:25

Næh
Jeg synes heller ikke at det er kedeligt - nærmere glædeligt, for der er mange, som har betænkt mig med points ved at købe mine lukkede spørgsmål. Det er jeg da glad for.
Tak til alle - Nu har jeg igen 272 spørgekroner.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-09 21:26

Der mangler et "ikke" i ovenstående - sæt det selv ind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-09 21:27

Ingelein.... Selv tak... sådan kan vi da heldigvis også hjælpe her på kandu

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-11-09 21:30

smuller54

det var nu ikke ment som en kritik af dig, men havde du været med for et år siden ville du kunne huske at der var mere gang i den med hensyn til sjove spørgsmål og svar, det kan jo ikke være fordi at alle her er blevet voksne, det bliver vi sku aldrig, men kedeligt er det blevet.

per

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-11-09 21:32

Ingelein det er fordi du stiller gode spørgsmål. Så vil man gerne er det.

Og ja jeg synes Kandu er kedeligere. Al den ballade der var i sommer, har frataget mig lysten til rigtig at engagere mig i Kandu. Det bliver bare til 15 min en gang imellem.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 21:37

Ok- men nu svarede du jo netop på det jeg spurgte om

Jeg kunne jo som forholdvis ny bruger ikke vide hvad du hentydede til. Og ja, jeg er lidt hurtig når jeg føler jeg bliver talt ned til- eller bliver tillagt nogle intentioner som jeg ikke har- men nu er jeg jo sådan- at jeg ikke længere gider bruge mit liv på at gætte hvad andre tænker - og reagerer promte- det giver nogle gode svar tilbage, fordi oftest er det ikke lige tænkt som skrevet- eller jeg får flere hug- og dem kan jeg klare
Kommunikation er en svær ting, selvom vi her både har glade og sure smiley

mvh smuller

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 22:03

Her har der altid været kedeligt. Men før i tiden var det lidt mindre kedeligt.
Så bibsami, du skal ikke være så "per nitten"

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 03-11-09 22:04

Jeg personlig har haft stor glæde af gode svar herinde...
Nu er jeg ganske ny herinde...Men er glad for at få de svar jeg søgte...
Så kan kun siger herfra - er rigtig godt tilfreds...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 22:05

Nu er alle røvhullerne banket på plads, så det er derfor der er så kedeligt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 22:07

Citat
Nu er alle røvhullerne banket på plads, så det er derfor der er så kedeligt

definer "røvhullerne"

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-11-09 22:11

Citat
Så bibsami, du skal ikke være så "per nitten"

Det vælter ud af ærmet på severino

Næh, kedeligt er det vel ikke, blot lidt mere ordentligt og regelret siden vi slap af med de/den irriterende multiprofil(er)...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-11-09 22:12

smuller54

rundt brunligt, ligner tectylbehandlet afgangshul, meget ildelugtende for det meste, nogen har vorter der titter ud af og til, hos kvinderne er det der hvor stænklapperne sidder foran.

per

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 22:25

igen kommunikation er en svær ting- jeg mente i overført betydning, hvad mener Krummen ?
den fakuelle oplysning er jeg ikke i tvivl om.
Du ved- os novicer- er jo nødt til at lære sproget at kende herinde- for ikke at kvaje os for meget- selvom jeg nok allerede er derude på den kant - kan godt fornemme hvor det bærer hen med den bemærkning.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 22:29

For mig lyder det som om at per snakker om nogetder minder om en undervognsbehandling!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 22:35

Citat
For mig lyder det som om at per snakker om nogetder minder om en undervognsbehandling!

Du mener dem som reklamerer for "bedste behandling" hver gang

http://www.tektrol.dk/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-09 22:36

Citat
blot lidt mere ordentligt og regelret siden vi slap af med de/den irriterende multiprofil(er)...
Han er her endnu, jeg har da kendskab til flere af hans nicks

Her er den seneste jeg mødte http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=276610

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-09 22:43

Citat
Han er her endnu, jeg har da kendskab til flere af hans nicks

Ja,jeg har også bemærket ham, men så længe han kan opføre sig ordenligt, så er det ok, men det der spammeri, var ikke til at holde ud

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-11-09 22:44

Absolut ikke kedeligt.

Men det kommer an på karakteren af spørgsmål, lige nu er der en dominans af lidt mere alvorlige tråde hvor man må udvise "pli" og undlade at tage lidt pis på trådstarteren.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-11-09 22:46

LuffeA

ja lige nu er der kun at finde retskrivningsordbogen, og hovere når man finder små felj, så går tiden da med det ikk.

per

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 22:48

http://peecee.dk/upload/view/201323
Hvordan behandler man så sådan en undervogn Smuller54 ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 22:52

Citat
Hvordan behandler man så sådan en undervogn Smuller54 ?

Ja, det ved jeg ikke en gang om min mekaniker eller synshal ville kunne klare- hvad er stelnummeret ?

Og motor ??? hvordan fungerer den ???

Altså i funktion

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 22:52

Citat
definer "røvhullerne"
Nahhhh smuller. De omtalte ved hvem de er, og der er ikke nogen grund til at indvi newbies i dette og dermed evt. fucke noget op.

Nyd det mens der er fred og ro....selv om vi ikke taler sammen, kan der hurtigt falde et skævt ord

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 22:54

FOR SATAN SEVERINO.... Din skid. Nu lukker jeg ikke et øje i nat. GYYYYYYYYYS for hulan det er ULÆKKERT

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-09 22:55

Citat
Hvordan behandler man så sådan en undervogn Smuller54 ?

Måske på samme måde, som dyrepasserne vasker elefanterne i zoo??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 22:56

Citat
Nyd det mens der er fred og ro....selv om vi ikke taler sammen, kan der hurtigt falde et skævt ord

jamen så nyder jeg videre i kandu.dk

kære krummen tak for dit svar- uden point

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 22:58

Ja men hun er da besparende, hvis hun brugte et badekar, for så var der ikke plads til vandet.
Men så kan det også være, at det får en anden odøre!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:01

Mig må du ALDRIG gi point smuller. For det første er jeg bedøvende græsk katolsk, hvad point angår, og for det andet får jeg dem ikke alligevel, da jeg "kun" er alm. medlem af logen Kandu LOOL.
Det var kun de første 14 dage som medlem jeg var pointluder, så gik det over

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:03

Altså severino...Nu skal jeg til min mentaldoktor og have ham til at delete det ualmindelig grimme billede jeg har på nethinden. Pu ha bvadrrr

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 03-11-09 23:05

Kandu har vel aldrig været ment som en spøg og skæmt side, så hvis det er det du savner kan du gøre dig selv og mange andre en tjeneste og finde en site hvor du føler dig hjemme.

Det afhænger jo også af spørgsmålets karakter hvor meget skæg og sjov det er muligt at lægge i det, ofte sidder spørgeren med et for ham eller hende stort problem og så er det sikkert vanskeligt i sådan en situation samtidig at gøre spørgsmålet til dagens vits for samtidig at underholde en eller anden ligegyldig person i denne sammenhæng.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:13

Citat
Kandu har vel aldrig været ment som en spøg og skæmt side
Roooolig nu otnob. Hvorfor have det morsomt, hvis man kan røvkede sig med dybt seriøse spørgsmål, som...

Citat
Jeg er en dreng på 15 år. Min tissemand er kun 18 cm lang når den er stiv...er jeg unormal?? - Jeg onanerer 5 gange om dagen, men den bliver ikke længere. Hvad skal jeg gøre??
Den ulykkelige
LOOOL Det spørgsmål har vist kun været stillet 2.000 gange og det er dælme ikke noget at more sig over...BASTA

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 23:15

Otnob, vi forsøger bare at besvare spørgsmålet om at KANDU skulle være kedelig.

Den som tager sjov for sjov, og alvor for alvor, har forstået begge delelige dårligt!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:15

Jeg tar lige spørgsmålet een gang til

Citat
Er jeg helt afsporet, eller har jeg ret i at KANDU er blevet lidt kedelig på det sidste ????
Du har fuldkommen ret Per. Gu er du afsporet, men Kandu er blevet kedelig

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-11-09 23:20

"Roen" skyldes nok at jagt tosserne ikke mund hugges iøjeblikket, og det er rart, for magen til tåbeligheder skal man lede længe efter.

Kommentar
Fra : pbs1

Dato : 03-11-09 23:20

God aften.
Ja det er ikke meget jeg skriver her. Men det er mit absolutte indtryk at der er en konge og dronning herinde der bliver temmelig fornærmet hvis det ikke går til deres fordel.
Jeg har valgt at trække mig lidt udelukkende af den grund at jeg IKKE vil svines til i et offentligt forum som dette da trods alt er.
Fortsat god uge til jer.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:21

Trådens spørgsmål har jo besvaret sig selv. Over 40 indlæg om absolut ingenting

Det var faktisk kun Severinos ækle billede, der lige fik mig vågen et kort øjeblik

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 23:22

Citat
Du har fuldkommen ret Per. Gu er du afsporet, men Kandu er blevet kedelig

og denne tråd er kedelig

Jeg nu ved jeg ikke hvad der er op ad eller ned ad, men jeg synes jo netop denne tråd viser at det ikke er kedeligt- stadig at være her

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:22

Ja pbs...og en masse prinsesser OG????????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 23:22

18 centimeter ? ....................... Det er vist ikke en almindeig krummerik!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:25

Man kan måske forsigtigt udlede, at trådene er lige netop så kedelige som de der spør og deltager gør dem til.

Oversættelse: "Hvis spørger og deltagere har lidt fut i røven er trådene ikke kedelige, uanset hvor kedeligt emnet end måtte være" Så nu får jeg tæsk, så jeg skrider og går i min seng LOOL

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 23:27

Jamen så tag et kik på linket igen, så du kan sove trykt!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:27

Næææ Severino, men det synes de unge drenge åbenbart. De mener nok, at deres intellekt er ligefrem proportionalt med deres penislængde. Faktisk er det nok omvendt - altså omvendt proportionalt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:28

NAJ TAK...Jeg er på slankekur

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 23:29

En lille og vågen er bedre end en stor og doven!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-11-09 23:29

nat nat...I keeeedelige Kanduer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 23:29

go´nat Krummen

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-11-09 00:08

Hvem hulen er kongen og dronningen af Kandu ???

Kommentar
Fra : cykelhesten

Dato : 04-11-09 06:48

Nej da! Her er rigtigt spændende!

Især på grund af bentjuul ...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 04-11-09 07:04

cykelhesten

Kommentar
Fra : bilbjørnen

Dato : 04-11-09 08:44

Hvorfor udelukker du dog cykelhesten, bibsamie?

Er dit spørgsmål kun for inderkredsen?

Er det demokrati og ytringsfrihed?

Tror du ikke, at det er fordi du + andre er så "angste" for dobbelt-profiler og andre meninger,
at Kandu.dk virker "Kedeligt", som du spørger om?

Nej Kandu.dk er da ikke kedeligt, men der er lidt langt imellem de interessante spørgsmål.

Hilsen bilbjørnen
- Og så er jeg vel udelukket ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 04-11-09 08:50

Det kedelige på kandu består i, at nogle syntes det er det sjoveste i verden, at ødelægge/spamme trådene

Kommentar
Fra : bilbjørnen

Dato : 04-11-09 09:27

Nåh ja, det kan jeg da godt se, det er da også en irriterende adfærd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-09 09:35

Per, nu kan du godt lukke tråden, nu går tumpen i selvsving - igen -

Kommentar
Fra : bilbjørnen

Dato : 04-11-09 09:55

Nu ved jeg ikke hvem præcis der er tumpen, men for mit vedkommende, så skal jeg nok holde mig i skindet. Det var jo fristende at give sit B7 med i denne fantastiske tråd, som bestemt ikke er kedelig.

Fortsat god dag, som de siger i Netto

bilbjørnen
+ en hilsen fra cykelhesten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-11-09 09:55

"Det blir aldrig som det var i gamle dage.."

Sådan sang Peter Belli engang for mange år siden

Og det synspunkt er jo som bekendt altid aktuelt.

Kandu er heller ikke som det var i "gamle dage"

Om det er blevet kedeligt

Tjae..de seriøse spørgsmål er her stadig

Halvhjerner, kvarthjerner, tomhjerner, bløddyr, dobbeltprofiler m.m. der ser som deres fornemste opgave, at spamme Kandu og lave ged i det, de findes også stadig

Men noget og nogen mangler

Og DET gør Kandu kedelig.

Vi mangler nemlig de monsterlange Smalltalktråde, der kunne køre en halv nat igennem, med godmodige drillerier, humor og sjove indslag uden spam, ondskabsfuldheder og spydige bemærkninger.

Og især mangler vi en stor del af de profiler, der var med til at gøre Kandu til et sjovere sted

Jeg er her heller ikke så meget mere

....................Det blir aldrig som det var i gamle dage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-09 13:50

Dova

Citat
Vi mangler nemlig de monsterlange Smalltalktråde, der kunne køre en halv nat igennem, med godmodige drillerier, humor og sjove indslag uden spam, ondskabsfuldheder og spydige bemærkninger.

Du kunne jo selv oprette en smalsnak tråd, så kunne det da være

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-11-09 16:07

Du kan jo bare komme med nogle spændende indlæg hvis du vil ændre på det kedelige kandu.

Kommentar
Fra : bilbjørnen

Dato : 04-11-09 17:26

Hørt, scootergrisen!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-11-09 22:39

God sen aften bibsamie, Nordsted m.fl.
Citat
Nææ, det syntes jeg ikke... jeg har lige deltaget i en rigtig sjov tråd som Yearhouse havde oprettet, men der var desværre ikke ret mange der deltog
Men os, der deltog, holdt dæleme også gang i sagerne .

Og hvis Kandu er blevet kedelig, afspejler det vel bl.a bare brugernes humør, og at de fleste bruger Kandu til seriøse spørgsmål. Og det er da også helt fint.

Skal der være fest i gaden, skal det, efter min ringe mening, også helst foregå i Samlltalk (Ja, jeg ved godt, at jeg nogle gange "dummebemærkninger" mig andre steder . Man kan jo ikke altid lige dy sig )

Og bibsamie: Fint indlæg, du har lavet her

Mon Krummen er kommet sig over sine -fornemmelser . Og LuffeA, er dette indlæg pli nok?

Vh C

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-11-09 22:56

Det mest kedelige på Kandu er.... at der er så mange båtnakker og knoldesparkere der stiller spørgsmål der besvarer på god og brugbar vis. Og så gider hverken båtnakker eller knoldesparkere at kommentere sine egne spørgsmål, endsige acceptere et svar...

Det næstmest kedelige er, at der også er mange tågehorn og roekuleklappere der stiller ufuldstændige og eller enormt rodede spørgsmål. Lad gå med det - men spørgsmålene følges hurtigt op af flittige Kandu'er der stiller uddybende spørgsmål til problemet... og så gider både tågehorn og roekuleklappere ikke engang selv at følge op og svare på de uddybende spørgsmål....

Det er ganske vist ganske frivilligt at være på Kandu - men hvor er det dog skuffende med al den ligegyldighed jeg kan notere mig.

Hav en dejlig aften

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-11-09 23:22

berpox

Du glemte
Citat
båtnakker, roekuleklappere og knoldesparkere
der får svar, men som så bare annullerer . Men det du skriver, kan virkelig også urinere mig helt af .

"roekuleklappere" er helt ny for mig . Så Kandu er sgu ikke helt kedelig, tak .

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-11-09 06:31

Jeg har snart været med i otte år, jeg må sige, at specielt det seneste år, er der elementer der ikke har fårstået meningen med kandu, men sådan er det, når de kan "optræde" anonymt! ... men de bliver vel også voksne engang - og vokser fra det!

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 06-11-09 06:47

Emner som Politik og Religion er ikke kedelige.
Desværre ender de ofte i personlig mudderkastning på de deltagere i tråden, som har en anden (som regel socialistisk/humanistisk) holdning end Kandu.dk flertallet åbenbart har.

Og det er meget dårligt og udemokratisk!

Man skulle gerne kunne diskutere ordentligt og seriøst i et frit land, som Danmark jo, heldigvis, er!

Opfordring:

Kom med nogle interessante emner.

F.eks er scootergrisens emner interessante.
Hvad enten man er enig eller det modsatte.

Kbh-N

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-11-09 07:24

F.eks er scootergrisens emner interessante.

han er da muslim er han ikke.

per

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 06-11-09 09:35

Jo, næstformand i hizb-ut-tahrir

Han vil bare helst være anonym, så I må ikke sladrer ...

http://www.hizb-ut-tahrir.dk/new/

Kbh-N

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 06-11-09 09:37

Heller ikke sige noget om at jeg er medlem af K.K.K

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-11-09 15:43

Det har været kedeligt i mange år. Og desvære kedeligt på flere måder.... og med ordet "kedeligt" i flere betydninger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-09 15:58

Det er som med vejret, alle taler om det, men ingen gør noget ved det

Vi kunne da oprette nogle sjove smalsnaktråde

Vi kunne lære at ignorerer spammren.

Vi kunne lære at lukke de spørgsmål, som vi har fået gode besvarelser på

Men som sagt, vi kan jo ikke engang blive enige om det vel?

Så nu får jeg høvl, så jeg smutter ud igen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-11-09 16:01

Citat
medlem af K.K.K

er det: Københavns Kommunes Kloakvæsen
eller: Kul og Koks Kompagniet
??????????

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 06-11-09 19:13

K.ongelige K.artoffel K.lunsere

!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 07-11-09 20:39

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Imam

Dato : 08-11-09 05:01

Citat
Det kedelige på kandu består i, at nogle syntes det er det sjoveste i verden, at ødelægge/spamme trådene

Hvorfor gør du da også det bibsamie?. En underlig "sport". Det kunne jeg aldrig finde på.

Imam