/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette genstridig fil
Fra : michaelmoeslund
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 03-11-09 16:16

Halløj

Er ved at flytte en del mp3 filer fra en extern HD til en mappe på PC'en, der er så en fil hvor processen går i stå ved hver gang,

"filen kan ikke flyttes fordi syntaxten i filnavnet eller mapen eler diskenhedsnavnet er forkert"

hmhm prøver så at slette dene fil, men kan kan hverken flytte den eller slette den?

Hva gør jeg så?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-11-09 16:37

Du skal bare lade den blive. Sådan en fil har jeg osgå når jeg kopierer fra HD til HD.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-09 16:39

men kopieringsprocessen går i ged, når den kommer til den f.. fil!

Og det værste er at den hedder "would you be happier?"

Arghghg!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-11-09 16:45

Prøv at flytte den. Ellers må jeg finde et progran til dis som kan slette den.

Når jeg kopierer så er der også genstridige filer. Jeg kommer rundt om det ved at være omhyggelig når jeg markerer. Jeg markerer ikke de filer der driller. Oger der mange ødelagte filer, så tager jeg få filder ad gangen. Det tager tid, men det er umagen værd.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-09 16:45

Har du prøvet at kopiere den over?
Hvis filen er blevet aktiveret i nogle type playere, så er den betragtet som aktiv, og så kan den ikke flyttes, men kun kopieres.
Prøv at genstarte, og se om ikke problemet løser sig selv!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-09 16:51

Har prøvet at flytte kopiere, slette og vel egentlig også genstarte, da det ikke er første gang jeg prøver at kopiere mappen

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-09 16:58

Har lidt mistanke omkring filnavnet, det indeholder et"?" men det kan da vel ikke være derfor?

Accepteret svar
Fra : nielsjs

Modtaget 110 point
Dato : 03-11-09 16:58

hvis du har en ubuntu-cd er det let at starte den op (uden at installere) og så fjerne den

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-09 17:03

hm!

Broderen min kører ubunto, gad vide om jeg kan ta HD'en med over til ham, og så slette den fil??

-prøver lige..

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 03-11-09 17:10

Prøv at omdøbe den for derefter at slette den
det har fungeret for mig når jeg har haft problemet

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-09 17:29

Tak for svaret nielsjs.

Væk var filen

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-09 17:30

>Qualiman

Har også prøvet at omdøbe den- uden held