/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Min Pc opfører sig underligt.
Fra : Nesdam143
Vist : 569 gange
200 point
Dato : 02-11-09 16:18

Når mit skrivebor kommer frem, hopper markeringen fra ikon til ikon.
Når jeg forsøger f.eks, at komme på nette, hopper den forsat.
Altså er det ikke mig der bestemmer hvad jeg vil lukke op.
Vh nesam

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-09 16:23

Det lyder som om at TAB tasten eller en anden taste sitter fast,
prøv at under søge tastaturet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-11-09 17:01

Vi taler tit om at rense PC'en for diverse vira, spy og malware.
Her må jeg så konstantere, at Klaudi er inde på at du skal rense dit tastetur for MADVARE
Blandt unge og yngre mennesker, er det ofte en uskik, at sidde og spise og drikke ved tasteturet.
Min datter har prøvet denne dumhed, at spilde cola ned mellem tasterne, og jeg skal love for at det er noget der kan få tasterne til at klæbe sammen.
Så når du er sulten og tørstig, så hold en pause fra putte-dyret!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-09 17:04

I browseren kan den saettes til at gaa til default valg - saa det er den nok.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-09 17:27

Altså du mener at den, uden at du rør ved noget, hopper fra ikon til ikon.

Hvis ikke det er tastaturet må det være noget snavs der er på den. Ind til

www.malwarecheck.dk og lad dem hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-09 18:02

Citat
hopper markeringen fra ikon til ikon.

Mon ikke du mener - pilen - ergo er det musen???

Prøv at skifte batterier, og tør også undersiden af musen, så evt. snavs bliver fjernet

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 02-11-09 19:05

Hej med jer.

Det er hverken musen eller batteri, eller snavs.
Den kan stå og hoppe selv om jeg ikke røre ved hverken mus eller tastatur

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-09 19:28

Altså HVAD er det der hopper, det er det vi ikke fatter en hat af ,-)

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 02-11-09 20:03

Når man er på sit skriverbord, sætter man pilen på det ikon man gerne vil ind i. Så er den markeret med blåt, eller hvad farve det nu er, den er den i vista.
Så springer pilen ellers markeringen rundt på de andre ikoner, den kan slet ikke finde ud af at jeg vil ind i f.eks, internet explor.
Den står og hopper frem og tilbage mellem alle ikonerne, uden jeg rører musen eller tastaturet.
Tastatur er ren musen er ren og skal ikke have nyt batteri.
Håber i kan forstå det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-09 20:16

Jeg tror du mangler en driver til musen. Fulgte der en CD med den mus.

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 02-11-09 20:29

Nej den installerede sig selv.
Jeg har nu brugt Pcèn i to månder uden der har været problemer. Den begyndte først at skabe sig i lørdags

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-11-09 20:49

Hvis det nu eret eller andet der har sneget sig ind, og driller; så prøv at stille den tilbage til tiden før, at den begyndte på sin regndans
Ellers køre de rense programmer du måtte have, bare sådan for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-09 21:05

Har du prøvet at tage tastatur eller mus fra, bare for at se om det stopper?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-09 02:06

Sidder grafikkortet godt fast ? Hvis den sidder og dingler så kan der ske mystiske ting med billedet på skrivebordet, grafikkortet kan også være på vej til de evige komponemt marker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 20:27

Hopper markering stadigvæk rundt eller er det pc'en der hopper?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-11-09 23:28

Jeg tror at hele computeren er begyndt at hoppe; og så stod vinduet åbent...........
Derfor har han ikke svaret!