/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Forsvinder alt fra indbakke
Fra : Strandkro
Vist : 1333 gange
65 point
Dato : 02-11-09 11:16

Når jeg udprinter et modtaget mail - når jeg genåbner min outlook så alle de modtaget mails er bort med blæsten.

(det hjælp ikke med windows update - og TDC kunne heller ikke hjælpe mig - med påstand om at det er et fejl hos Microsoft.

Problemet opstået da jeg skulle opdatere TDC sikkerhedspakken !!!

Ellers alt virker godt !!

Hvad kan der gøres ??????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-09 11:49

Er det kun når du har printet en mail ud ? Eller er det hver gang du har læst en mail ?
De fleste post programmer kan indstilles til kun at vise ulæste mails, så det er måske et spørgsmål om visning og ikke at dine mails er væk

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 02-11-09 12:08

TIL o.v.n.
Kun når jeg printer ud foresvinder alle mails også dem som jeg IKKE har læst !!!!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-09 12:09

Hvilket mail program bruger du?

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 02-11-09 12:10

Jeg bruger Outlook ekspress

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-09 12:32

Der kan jeg ikke komme med nogen som helst hjælp jeg er også tilbøjelig til at tro der er en fejl i din installation, lad os håbe en kommer forbi dit spørgsmål som ved hvad der eventuelt kan løse problemet.
Indtil da kan du indstille Outlook Express til at gemme en kopi på serveren, så kan du hente dine mails igen når du har løst problemet - eller skiftet e-mail program:
http://www.mozilla-europe.org/da/products/thunderbird/
Lade Outlook Express gemme en kopi på serveren: Klik på Funktioner og på Konti, marker din mail konto (pop3.mail.dk) og klik på Egenskaber gå hen og klik på fanebladet Avanceret og forneden kan du sætte markering ud for Gem en kopi på serveren, du kan eventuelt også sætte markering ud for hvor længe kopien skal gemmes, standard valg er 5 dage men du kan selv bestemme om det skal være en måned eller mere, afslut med at klikke på Anvend og Ok

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 17-11-09 03:50

Til o.v.n.
Min mail forsvinder hvergang jeg har læst en mail og genåbner OUTLOOK EKSPRESS
Hvordan kan jeg se den igen ??????

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 17-11-09 06:39

Tag en kopi af dine mail og gem dem som tekst.
Eller send dem videre til f.ek en Google adresse.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 22-11-09 14:44

Jeg stiller spørgsmålet igen !
Min mail forsvinder hvergang jeg har læst en mail og genåbner OUTLOOK EKSPRESS
Hvordan kan jeg se den igen ??????

(Jeg sikrer de læste mail ved at videre sender dem til mig selv - og den opbevares i sendt postbakken derefter)

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-11-09 15:16

Efter min bedste overbevisning kan du ikke bruge Outlook Express da den er 'nedlagt' for længe side. Der kom en del forvarsler fra MS inden man likkede den ned. Men du mener måske Live Mail eller MS Office Outlook!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-11-09 16:09

prøv først dette her, punktet compact all folders

http://www.microsoft.com/windows/IE/community/columns/oerepair.mspx

hvis det ikke hjælper så lav en søgning på din maskine efter et program der hedder scanpst.exe
se mere her:
http://support.microsoft.com/kb/287497

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 16:19

Outlook Express virker fint på XP computere, og bliver opdateret lige så længe som XP bliver holdt vedlige af Microsoft, det passer ikke at den er "nedlagt" det er ikke der problemet er

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-11-09 16:24

rigtigt o.v.n. den glemte jeg lige at kommentere