/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside hacket. Hjælp
Fra : Gopinath
Vist : 632 gange
159 point
Dato : 01-11-09 20:48

Hejsa !

Min hjemmeside er blevet hacket.
Desværre har jeg ikke backup af filerne og har smidt ftp informationerne væk, fordi siden blot har stået og passet sig selv i 8-10 år.

Firmaet 1go.dk som hoster den, svarer ikke når man skriver til dem. Det lader til at de også bare står og passer sig selv..

Er der noget at gøre?

Tak.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-09 21:22

Citat
Desværre har jeg ikke backup af filerne og har smidt ftp informationerne væk, fordi siden blot har stået og passet sig selv i 8-10 år.
Ja det har jo ikke været så vigtigt for dig jævnf. ovenstående, så det du kan håbe på er at 1go.dk har en backup. Under alle omstændigheder kan de skaffe dig ftp adgang igen, som de eneste.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 169 point
Dato : 01-11-09 21:47

Citat
Firmaet 1go.dk som hoster den, svarer ikke når man skriver til dem. Det lader til at de også bare står og passer sig selv..

Er du sikker på, at firmaet fortsat eksisterer - deres sidste driftstatus er 2 år gammel http://www.1go.dk/webhotel/drift.php

Og bliver du opkrævet det årlige beløb for hjemmesiden?

Kommentar
Fra : Gopinath

Dato : 02-11-09 00:15

IBM760.

Jeg må lige undersøge om vi får regninger fra dem endnu.

Men lad os sige at jeg ikke får fat på dem, hvordan får jeg så overførst navnet til et andet hosting firma?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-09 00:37

Dit domænenavn flyttes af dit nye host, f.eks. af disse http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 de klarer flytningen nå du bestiller webhotel.

Det går helt af sig selv, men vær sikker på at dit host hos 1go.dk ikke skal opsiges, men derfor kan du godt flytte dit domæne.

Godkendelse af svar
Fra : Gopinath

Dato : 02-11-09 22:04

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-11-09 22:07

Selv tak.