/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Manual til Murray havefræser
Fra : niss45
Vist : 2806 gange
500 point
Dato : 01-11-09 19:41

Hej.
Jeg har forsøgt at finde en manual til en Murray 5 hk havefræser på nettet, men det er endnu ikke lykkedes. Derfor håber jeg der er andre som kender til en side hvor den kan findes da jeg mangler en en tegning over motordele og service .
Har nogen haft problem med at den ikke vil starte., det er en fræser som har stået stille i flere år, motoren drejer fint rundt og tændrør gnister fint, men benzinen kommer ikke frem , giver jeg den en lille snaps i kaburatoren starter den et øjeblik, så mistanken går på at det er membranen i tanken, og der er ikke en benzinhane på den, som kan være årsagen .Motoren er en Brigs &Straton.

Niss

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 260 point
Dato : 01-11-09 20:39

Det du, eller andre der skal finde manualen, har brug for er hvad er det for en motor, med alle de oplysninger der står på den, type mv., B&S har lavet et utal af motorer.

Så skulle det være nemt at finde en manual til motoren, selve fræseren fejler vel ikke noget?

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 01-11-09 20:45

>vagnr, ja og jeg har også skrevet alle nummerene ned men har ikke fundet steder på nettet hvor jeg kunne finde den ej heller vedr. stel eller motor nr.

Hvem er producenten af Murray jeg har ikke fundet andre en Texas som har enkelte modeller af dem men om de laver det mærke aner jeg ikke.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 01-11-09 21:06

Ja, jeg har de sidste ca 20 år haft et par Murray plænetraktorer, mig bekendt et amerikansk firma,

En søgning på Murray tillers giver en hel masse oplysninger om de 593 modeller fræsere, de har lavet

http://www.partsandservice.com/html/Murray/rt/

Men når du nu spørger her, skulle du nok også give de relevante oplysninger her

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 03-11-09 15:33

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-11-09 15:55

Selv tak, håber du fandt det du søgte