/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
..og ???
Fra : molokyle
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 01-11-09 18:45

..er det ik' snart længe siden nogen har gi'et mig en skideballe?

..eller no'et?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 18:46

Nå... så må jeg vanen tro; snakke lidt me' mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-09 18:50

Hvorfor skulle du ha' en ski'bal'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-09 18:51

Hva' har du NU lavet ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 18:57

[hr ]Sidste nyt fra webf(-r-)ont'en ..og dog ik' så 'nyt' endda !!!

De længe ventede; WEBFONTS !

1.) http://www.w3.org/TR/css3-fonts/
2.) http://webfonts.info/ ..og det er hér; du finder 'guffen' i 'skuffen'

Rama-Dhama-Ding-Dong ...I am the Japanese Sandman!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-09 19:04

Guffen i skuffen..............hva fanden er meningen, det har overhovedet ikke noget med guf at gøre

(det var en mild skideballe)

Nææ doo dette her er guf

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=marabou+chokolade&meta=&aq=0&oq=marabou

Og så hopper jeg let og elefant ud af tråden igen (jeg må nok også hellere fjernefluebenet, for nu går du nok i selvsving

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 19:15

Klaudi -> Jeg plejer nu at få på puklen ..mindst een gang om måneden ..af f.eks. ram2/Klumme/Krummen ...og nummermanden: TRE-SYV-SYV-TRE ..el. var det omvendt?
..og mange andre selvbestaltede:
Nyttige idioter:
Citat
Lenin beskrev de ”Nyttige Idioter” som folk der lever i frie demokratier, og som giver materiel og moralsk støtte til en totalitær ideologi, der ”fletter det reb der hænger dem”.

..plus de andre ringe begavede, utilpassede individer, lidende af et tyngende mindreværd, samt eftervéer af billig tilbudsmad: Fedme og udpræget dårlige ånde:

Hvor bli'r de af?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 19:19

..eller os' er det bar' fordi jeg keder mig en smule?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 19:21

Heeiiii............. Jeg kom li' i tanke om:

..noget ...?

..men dét har jeg vist glemt igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 19:23

Joeh... NU ka' jeg husk' det:

Øeh...

Næeeh..

</ >

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-09 20:06

Du må ikke Glemme at Huske du har en Dårlig Hukommelse

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-11-09 20:17

Det er da vist noget sjovt tobak du der har indåndet

Eller har du haft flasken åben?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-09 20:19

Jeg har da ingen grund til at give dig en skideballe, du er da altid sød og høflig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 21:03

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 21:09

yearhouse -> YES... !!!

Husk: Glem; ..at la' vær' med, at børste tænder inden du går i seng

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-09 21:11

Tak for svaret yearhouse ..m.fl.

Kunaat...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-09 10:21

For hele 5 point havde jeg glædet mig til at se alle skideballerne.................. jeg er skuffet.
Jeg havde nu ellers forestillet mig at du roterede i en fejllevering et eller andet sted i væsnet.