/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Viasat parabol
Fra : o0nellie0o
Vist : 580 gange
47 point
Dato : 01-11-09 18:06

Hej

Vi står og skal flytte i lejet hus...
Vi har viasat parabol - men flytter det med automatisk? Eller skal vi så starte forfra?
Kommer de ikke bare ud i den nye bolig og installere en ny tallerken og vupti så er der signal?
Huset vi flytter i er et hus på landet som ikke har andet end danske kanaler.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-11-09 18:16

Medmindre i fortæller Viasat, at i flytter, skal i ikke regne med at der sker noget

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 01-11-09 18:17

Selvfølgelig....
Men kommer det til at koste os ekstra? altså at de skal installere en ny tallerkner?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-09 18:45

Selvfølgelig koster det extra - du tror da ikke de arbejder gratis

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 23 point
Dato : 01-11-09 19:22

Hvad står der i jeres kontrakt?

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 01-11-09 19:47

Ja der står intet om det - man da vi fik viasat, var det direkte fra canal digital og der havde de jo sat alt udstyret op - så der kom viasat kun med boks og så skulle vi selv dreje parabol lidt mod venstre så fungerede det igen... Så viasat har aldrig haft arbejde med i sin tid at sætte et tallerken op...
Ja undskyld man spørger refi...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-09 20:25

Citat
Ja undskyld man spørger refi...

Det behøver du da ikke undskylde.....

Men du har da næppe nogensinde oplevet et firma der laver fysisk arbejde UDEN betaling

Selv dem der kunne finde på at skrive det er gratis - lægger garanteret en eller anden form for gebyr på

Godkendelse af svar
Fra : o0nellie0o

Dato : 10-11-09 13:21

Tak for svaret Kortoververden.