/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
acer pc-er
Fra : Nul7
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 01-11-09 16:41

Jeg ville købe en acer pc. hos Ekspert, - det viste sig, at der ikke blev leveret en dansk manual man kunne bruge til noget, - er det rigtigt, - skal man hente den på nettet og hvor?
Når jeg har købt medion får jeg en fyldesgørende på dansk.
Er der andre pc-er der levere mangelfuld manual med?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 01-11-09 16:44

Vi har også lige købt en Acer... der ligger manualen på pc'en i en mappe

Vi har ikke selv kikke på den endnu, så jeg ved ikke om den er på dansk, men mon dog ikke den er det

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-09 16:56

Det er rent faktisk i strid med markedsføringsloven.
Det er noget man ikke vil bruge penge på, for det skal de betale ud af deres fortjeneste. Og da markedet er så klemt som det er, så gælder alle kneb for at overleve.
Så udgiften er lagt på dine skuldre, da du selv skal betale for udskrivningen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 16:57

Ja kig lige i den manual der ligger på skiven der err med eller måske på en partition på harddisken.

Ellers er det vel ligemeget for hvad skal du bruge den til Det hele er jo så godt som det samme på alle pcer

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-09 16:58

Min datterfik en PC (Acer) fra Coop Berusforening, og der var der da en dansk berus forvirring til.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 01-11-09 17:03

Tak for hurtig svar, - den første får pointerne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-09 17:26

Nul7... det er pænt af dig, at give point til første bud... men du må trykke på accepterknappen ved besvarelsen, for at give point

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-11-09 19:36

Hej Nordsted.
Citat
så jeg ved ikke om den er på dansk
Så se dog efter, kone. Især nu hvor du også får P for et ikke fyldestgørende svar .

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 01-11-09 21:21

Øh, er det første svar altid det bedste?

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 01-11-09 21:37

Har lige købt en ny Acer, er kun godt 1 uge gammel.

Her fulgte 1 dansk quick-guide med.
Efter at have fået gang i "dyret" ligger der på C-drevet en mappe, som hedder "BOOK"; heri ligger en dansk manual in pdf-format + quick-guiden.

/f.larsen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-11-09 21:49

Citat
Øh, er det første svar altid det bedste?
Absolut IKKE i dette tilfælde .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-11-09 21:51

Men nu skal det jo også siges, at Nul7 er
Citat
Kreativ på mange områder

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 02-11-09 08:10

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-09 17:06

Fuck nu det med de point. Nul7 fandt manualen, og så er den vel ikke længere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-09 18:27

På det tidspunkt hvor Nul7 skriver at det første svar bliver accepteret, var der ikke andre end jeg, der havde svaret at manualen ligger på pc'en.. tjek lige sådan noget inden i farer på tastaturet

Heller22...Det klæ'r dig ikke at tale sådan

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 17:01

Nordsted.

Citat
Så se dog efter, kone. Især nu hvor du også får P for et ikke fyldestgørende svar
.

Er det denne bemærkning, du bemærker dette:
Citat
Heller22...Det klæ'r dig ikke at tale sådan
til?

Forøvrigt er det første gang, at jeg ser dit sidste indlæg, da spg. vist nok blev lukket d. 2/11.

Og dette:
Citat
tjek lige sådan noget inden i farer på tastaturet

har du helt ret i .

Mvh Chris