/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TTV på parabol ??
Fra : amlupo
Vist : 734 gange
300 point
Dato : 01-11-09 16:37

Fik i går installeret parabol men hvad med tekst tv ?? Der er ikke nogen knapper til det på fjenbetjeningen til sat boxen og trykker man på den til fjensynet bliver der bare sort skærm med nogle XXX. Det er viasat med en samsumg box og gl fjernsyn

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-09 16:52

Den understøtter nok ikke tekst-TV den parrabolboks!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 17:14

Mystisk, men jeg kan heller ikke finde det i manualen. På min fladskærm tager jeg TTV, og kører med en Viasat boks Pace 460 plus boks med HD optager og deri er der nemlig heller ikke TTV

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 310 point
Dato : 01-11-09 17:15

Ring til Viasat, de kan sikkert hjælpe dig.
Kundeservice: Telefon 70 13 40 50

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 01-11-09 17:19

Kundeservice : De har jo så liiige lidt travlt i dag

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 17:21

Tja men så må du jo lige undvære TTV i de første dage.

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 09-11-09 17:22

Viasat siger boxens software skal opdateres men det vil den ikke. Det er vist en bytter , hvilket jeg også kan få , skal bare selv sende den gamle ind først.

Godkendelse af svar
Fra : amlupo

Dato : 09-11-09 17:23

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-11-09 17:59

Har du prøvet at tvinge den til at opdatere softwaren.
Her er der en guide

http://www.viasat.dk/images/stories/pdf/samsungdsb560_nysoftware.pdf