/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Julie fra popstars
Fra : Crejette
Vist : 394 gange
20 point
Dato : 21-04-03 16:50

Hej allesammen
er blevet helt vild med Julies sange fra debut albummet Home. Jeg har forsøgt og forsøgt at finde teksterne på disse overalt, men kan ikke finde dem. Så er du ikke venlig at hjælpe mig?

På forhånd mange milliarder millioner gange tak c",)
Henriette

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 21-04-03 18:46

Hejsa. Jeg har også søgt og søgt. Er der ingen sangtekster med i cd'erne???
Så søger jeg videre. Jeg siger lige til hvis jeg finder nogen, eller jeg giver op.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-04-03 18:49

Julie Berthelsen
Every Little Part Of Me

Can you hear the echo
Footsteps down the hall
Always such lonely
As they’re walking away
The man in the mirror
Looks tired and worn
Another Deja Vu day
When your heart is torn

Chorus:
I’m in this melancholy mood
That never does me any good
It gets worse when I’m tired
It’s a habit I've acquired
Every little part of me
Is missing you now
Every little part of you
No matter where you are I do
This body aches to be kissing you now
Every little part of you
Deep down to the heart of you
And in the middle of the night
You should hear my spirit cry
Ohh - I - I’m still missing
Every little part of you

Remember when you told me
How pain never lasts
We can win tomorrow
By facing the pasts
How can today then
All that remains
Each and every memory
Is a heartful of pain

Chorus
I’m in this melancholy mood
That never does me any good
It gets worse when I’m tired
It’s a habit I've acquired
Every little part of me
Is missing you now
Every little part of you
No matter where you are I do
This body aches to be kissing you now
Every little part of you
Deep down to the heart of you
And in the middle of the night
You should hear my spirit cry
Ohh - I - I’m still missing
Every little part of you

And when I feel the morning light
I reach for you to hold you tight
How I wish I could feel you once more
See the sun rise on your face
But deep down in my heart I know
That maybe I should let you go
But you are a hard habit to break

Every little part of me
Is missing you now
Every little part of you
No matter where you are I do
This body aches to be kissing you now
Every little part of you
Deep down to the heart of you
And in the middle of the night
You should hear my spirit cry
Ohh - I - I’m still missing
Every little part of you

http://www.letssingit.com/?http://www.letssingit.com/julie-every-little-part-of-me-9qsnglf.html

www.letssingit.com
Der kan du sikkert finde resten..jeg ved ikke, hvad de hedder!!!
Christina

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 21-04-03 18:59

Teksterne til alle numre findes i coveret til hendes plade. Men orker ikke lige skrive dem af...

Kommentar
Fra : Crejette

Dato : 21-04-03 21:48

Hej tak for jeres svar, jeg må jo bare købe albummet, men hvis du alligevel en dag, PowerRanger, skulle få lyst til at skrive lidt på computer....måske scanne, så ville jeg blive meget glad
Har været inde på det der letssingit, der er kun every little part of me, og så en af Jons sange, men tak alligevel.
Henriette

Kommentar
Fra : Crejette

Dato : 21-04-03 21:48

Hej tak for jeres svar, jeg må jo bare købe albummet, men hvis du alligevel en dag, PowerRanger, skulle få lyst til at skrive lidt på computer....måske scanne, så ville jeg blive meget glad
Har været inde på det der letssingit, der er kun every little part of me, og så en af Jons sange, men tak alligevel.
Henriette

Kommentar
Fra : Crejette

Dato : 21-04-03 21:49

Hej tak for jeres svar, jeg må jo bare købe albummet, men hvis du alligevel en dag, PowerRanger, skulle få lyst til at skrive lidt på computer....måske scanne, så ville jeg blive meget glad
Har været inde på det der letssingit, der er kun every little part of me, og så en af Jons sange, men tak alligevel.
Henriette

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 20 point
Dato : 21-04-03 21:50

hm...selvtak, det var da ærgeligt. Du kan jo osse låne det på biblo, hvis du ikke vil købe det. Hvis du vil lukke spørgsmålet skal du klikke på "accepter som svar" over kommentaren.

Kommentar
Fra : Crejette

Dato : 21-04-03 21:51

Ups...troede ikke den sendte den de andre gange c",) Må lære at have lidt tålmodighed. Jeg har kun hørt hendes sange i radioen og på tv, men skulle nok overveje at købe albummet.

Hygge hejsa Mig

Kommentar
Fra : Crejette

Dato : 21-04-03 21:52

Tak tak, det var godt nok hurtig svaret igen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-04-03 21:54

Godkendelse af svar
Fra : Crejette

Dato : 21-04-03 21:54

Tak for svaret skingur. Jeg fik jo ikke helt teksterne på sangene, men vil forsøge biblo imorgen. Vi snakkes måske engang igen ved lejlighed.
Hilsen Crejette