/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
sony DSC-S650
Fra : chicapigen
Vist : 586 gange
200 point
Dato : 01-11-09 14:58

hej kandusser

jeg har et digital kamera fra sony der hedder DSC-S 650 og når jeg sætter ledning i og sætter det i usb stikket på computeren , så plejer der at komme en boks op hvor der står om jeg vil se billederne eller kopiere, osv. jeg må ha trykket på et eller andet for nu kommer den boks ikke op mere ........nu begynder den straks at vise billederne og det er lidt irriterende hvis det ikke er alle billederne jeg vil ha kopieret .

hvordan får jeg det tilbage til det gamle hvor boksen kommer frem først ??

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 15:01

Du er kommet til at klikke på en indstilling der siger at du vil vise billederne hver gang du sætter den i din pc. Det skal du ind og ændre. Men hvad for windows bruger du

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 15:08

Du går ned i Start. I Kør skriver du services.msc, enter. Nu kommer der en skærm med en masse tjenester. Rul ned til du finder tjenesten Hardwaregenkendelser ............ Du skal genstarte tjenesten så du bliver spurgt hver gang du sætte en enhed til

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-11-09 15:21

det har jeg nu gjort og når jeg tænder kameraet nu kommer der slet ikke noget

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 15:38

Du skal starte services og ikke stoppe den

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-11-09 15:52

jeg har prøvet at genstarte den og prøvet automatisk og manuelt afspilning , men billederne fra kameraet vil slet ikke komme frem på skærmen . jeg har helt sikkert fået trykket på noget jeg ikke skulle , tror du at det kan ændre sig hvis jeg sletter den og gen installerer den fra den disc der fulgte med kameraet

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-11-09 15:52

jeg bruger xp home

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-09 15:52

Når du har sat kamera i, kan du se det i Stifinder,
højreklik, vælg Egenskaber, klik på fanen Automatisk afspilning,
sæt mærke i Spørg hver gang, så jeg kan vælge en handling,
klik Anvend, OK

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 15:53

Eller prøv at sætten den i en anden usb port. sommetider kan de fejle

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-11-09 16:23

jeg har sat den over i et anden usb og nu kommer billederne frem på skærmen , men selv om jeg har været i stifinder, automatisk afspilning og klikket anvend og ok til at den skal spørge hvergang for at vælge en handlning så sker der det at når jeg tænder kameraet så står der "" opretter eksempel "" og så kommer alle billederne i et dias show og det var jo det den ikke skulle

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 16:27

hvad styresystem kører du med

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-09 16:38

xp home

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 01-11-09 16:50

Har du prøvet dette, billede 2 på denne side
http://www.jakeludington.com/ask_jake/20040702_disabling_autoplay.html

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 01-11-09 17:09

Tak for svaret Klaudi. så lykkes det nu virker det som det skal

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-09 17:14

Velbekommen, godt det virker igen, var ved at finde ud af at slå autostart helt fra