/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
media player 11
Fra : hightowernr1
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 01-11-09 13:48

Efter jeg har formateret og geninstalleret windows xp, kan jeg ikke afspille film i media player 11. Havde ikke problener før formateringen. Fatter ikke lige hvorfor jeg skal betale for et nyt codec, når jeg har hafr det før??? Er lidt træt af at kører andre progammer til at afspille film i, da det er børnene der ser deres film på pcéren. Jeg har ikke noget problemer med at afspille musik.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 01-11-09 13:59

http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm

jamen så hent denne gratis pakke med codesc

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 01-11-09 14:00

Hvad for en skal jeg vælge? der er nogle stykker? og vil du evt. guide mig igennem ved istall?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 14:06

Bare hent hele K-lite pakken fra den første mulighed og installer den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 14:10

Hvis ikke det vil virke kan du hente denne gratis player. Den afspille alt der er værd at spille.

Videolan hedder den og kan hentes her.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 14:11

ups glemte link http://www.videolan.org/

bare sig til hvis du ikke kan få enten den første K-Lite pakke eller Videolan til at virke

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 01-11-09 14:12

nu har jeg så install. Den vil så at jeg updatere, skal jeg dette?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 14:13

Den opdatering der ligger er vist ældre end den du har hentet, så lad bare være med det

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 01-11-09 14:14

Jeg tror ikke jeg opdatere... for nu virker skidtet... har også kun brugt hele formiddagen og til nu.

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 01-11-09 14:15

TAKKER

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 14:15

Fint og vejret er eller perfekt til en god vandretur, omend lidt koldt. Godt det virker og gos film.
Fortsat god søndag