/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail.
Fra : spimmer
Vist : 606 gange
200 point
Dato : 01-11-09 11:32

Hejsa.
Jeg har de seneste dage ikke kunnet komme ind på min Gmail konto. Jeg kan sagtens komme ind på log-in siden, men når har skrevet mit brugernavn og kode og trykker på Log-in, så får jeg en side der fortæller, at siden ikke er tilgængelig! Er der problemer med Gmail - eller er det min computer, der er problemet?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 01-11-09 11:35

Har også haft problemer - så tror de har bøvl på deres server...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-11-09 12:01

ingen problemer her

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 01-11-09 12:08

INgen problemer her, tror det må være hos dig. Ryd evt op i explorer, midlertidige internet filer, cookkies osv. Så løser det sig sikkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-09 12:08

Der er flere mailservere der har haft problemer de sidste dage....

Det skyldes al den signal/antenne omlægning der NU skulle være overstået....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-09 12:14

PS...

Det er din UDBYDERS mailserver der har problemer - IKKE gmail....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-09 15:35

Gmail virkr fint her - den fangede også 8 spam i dag.
Jeg kører gmail direkte hos www.google.dk

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 01-11-09 16:03

Hejsa.
Jeg må ringe til min udbyder: Bredbaand Nord i morgen formoggad, når de vågner! Jeg har i mellemtiden udskiftet mit Antiviris AVG 9, Da Windows melder om, at den var forældet (Men den er opdateret så sent som i formiddags. Nu har jeg i stedet Avast. Men jeg får stadig melding fra Windows, at mit Antivirus program er forældet!
Og jeg kan stadig ikke komme ind til Gmail og i øvrigt også andre af de sider jeg benutter. Så Refi har sansynligvis ret - igen!
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 01-11-09 16:07

Hej igen.
Refi har nok ikke ret alligevel. Min kones computer kører på samme forbindelse kører uden problemer?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 16:30

systemgendannelse måske, for som du siger at hvis din kones pc kan så må der være noget galt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-09 19:33

Avast skal lige køres først.
Start avast > og når den er klar > så kør lige en scanning.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 01-11-09 20:11

Tak for svaret Fijala. Nu virker Gmail både på Explorer og Firefox.
spimmer.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-09 17:08

Herligt at det virker nu og det er faktisk godt med lidt oprydning ind imellem. Du vil blive forundret over de fejl der ikke kommer hvis man ellers systematisk rydder lidt op.