/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hjælp Med grafik kort...
Fra : RaB
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 21-04-03 16:20

Jeg har en geforce4 ti4200 grafikkort, jeg regner med der er tv out og in på den.. men hvordan kan jeg finde ud af om jeg har det?? fordi jeg har koblet mit fjernsyn til, men der kommer bare nogle stripper på fjernsynet.. Hvad har jeg gjort forkert...

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-04-03 16:37

så lige her

http://www.digit-life.com/articles2/gf4/geforce4-tv-out.html

ps: dette link er linket så mange gange på kandu at det næste skulle være et banner

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 21-04-03 16:45

er det alle geforce4 ti4200 der er tv in & out på??

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-04-03 17:30

nej
hvormange runde stik har du på din 0 - 1 - 2
hvis du har 1 er det tv-out hvis du har 2 så er der sikkert også tv-in og 0 = ingen af delene

står der ikke noget på den ???
se dette billede
http://saft.yesky.com/20020409/gf4-ti4200.jpg

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 21-04-03 17:33

nej, dete r ikek alle der er tvin på, men jeg tror ikke jeg har set et gf4 kort uden tvout. har du husket at skifte format til PAL, og har du sikret dig at dit (hvis du bruger scart) er indstillet til at modtage S-video signal. Huske at du skal klone skærmen. Alt dette kan du ændre inde i Nview menuen.

/ZeroXP

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 21-04-03 17:35

ja du skal lige sikre dig at du har et s-video stik å kortet, har du ikke vil jeg råde dig til at spørge din forhandler om du kan bytte det, men du har nok kun hæld med dig, hvis du bytter til en lidt dyere model. Hvilken model har du anskaffet dig???