/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Oda C. M.Nielsen
Fra : mortenSoft
Vist : 693 gange
147 point
Dato : 30-10-09 14:31

Oda Constance Marie Nielsen er født i københavn år 1900

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-10-09 15:00

Hvad hed hendes forældre?

Hvad vil du vide om hende??

Kommentar
Fra : mortenSoft

Dato : 30-10-09 15:54

Hvor hun er født og hvor hun har befundet sig i københavn og om hun har været gift.
Hendes forældre hed:Constance Agnes Laurine Sophie Chratrine Nielsen og Charles Vencent Nielsen
begge har føde navn Nielsen
MVH
mortenSoft

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 30-10-09 20:40

Med så få oplysninger er det en umulig "opgave"
Hvis du har flere oplysninger så kom frem med dem,
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : mortenSoft

Dato : 01-11-09 16:48

Til modervilje.
Jeg skal nok komme med nogle flere oplysninger, men jeg må lige forhører mig og se hvad jeg kan finde af yderoplysninger, der er ikke flere nu levende tilbage så jeg må høre om der er nogle der kan huske noget.
MVH
mortenSoft

Kommentar
Fra : mortenSoft

Dato : 02-11-09 13:08

Nu har jeg fundet ud af, at Oda Constance Marie Nielsen er født i år 1900.
Og forældrene Charles Vincent Nielsen og Constance, A.L.S.C. Nielsen blev gidt 30 april 1905 i STK Andreas sogn. Det jeg kunne tække mig at finde ud af er: Oda har ikke boet hos forældrene.
Ej helle ikke bortadopteret så hvor kan hun have boet og hos hvem ?
MVH.
mortenSoft

Kommentar
Fra : mortenSoft

Dato : 09-11-09 12:49

Jeg har nu fundet flere oplysninger:
Oda Constance, Marie Nielsen er født 4 november 1900 nansensgade 17a 3
Hendes forældre Charles Vincent Nielsen og Constance,Agnes,laurine Sophie, Chritrine Nielsen blev gift 30 april 1905 i Skt.Andreas kirke. I kirkebogen henvises til et arkiv. Hvordan kommer man videre i dette arkiv og hvor skal man henvende sig.
Hilsen
mortenSoft

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 09-11-09 17:07

Hej Mortensoft

Det ved jeg ikke, her må andre Kandu´er tage over!
AO Sct Andreas 1896-1901 opslag 368 nr 154`

MVH
modersvilje

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 147 point
Dato : 10-11-09 12:08

M.F. 20/2. 82 Møntnergade 16 Kbh. ( moderen født der!)
AO Trinitatis 1878-1884 opslag 231 nr 34

Det hjælper dig ikke nærmere Oda

MVH
Modersvilje

Godkendelse af svar
Fra : mortenSoft

Dato : 17-11-09 15:36

Tak for svaret modersvilje.