/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
kørekort i New zealand
Fra : hamdengule
Vist : 710 gange
20 point
Dato : 29-10-09 22:10

hej ved du hvad de ca koster at tage et kørekort i new zealand, skal nemmelig et år til new zealand som udvekslingsstudent, og kan det bruges når man kommer hjem? eller kan det gøre så det er lættere at få kørekort i danmark

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 29-10-09 23:04

http://www.alertdriving.co.nz/

se her.. du kan evt. sende et mail til dem for at spørge til priser osv. ;D

Mvh. Mads

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-10-09 23:50

Umiddelbart forstår jeg ikke, at der er nogen der gider at svare dig - din statestik ser ikke særligt godt ud!

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 8
- Besvarede 1
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 19

Enten gider du ikke afslutte dine spørgsmål eller også annulleret du den

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 30-10-09 18:35

Statistik for IBM760 :
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 12
- Annullerede 4
- Slettede 0
Ialt    16

Kommentarer
- Ikke godkendte 1695
- Godkendte 224
- Slettede    0
Ialt    1919

Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte    4
- Slettede    0
Ialt    4

Umiddelbart forstår jeg ikke, at der er nogen der gider at kommentere dig - din statestik ser heller ikke særligt godt ud!
Men det går du altså mere op i, and at hjælpe