/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
str
Fra : champengold
Vist : 227 gange
20 point
Dato : 29-10-09 15:20

Hej jeg er en dreng på 15 år som snart skal være sammen med sin kæreste :D jeg har bare ikke købt kondomer endnu :( min penis er 23 cm stiv og normal i tykkelsen men ved ikk helt hvad str jeg skal bruge. jeg vil nemlig gerne vide det for vil gerne være på den sikre side .

på forhånd Tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-09 15:22

Køb en mælkeflaske i stedet

Og drik indholdet...

Annuller spørgsmålet
Fra : champengold

Dato : 29-10-09 15:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål