/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg undres - vedr. TIP
Fra : Bjarne_H
Vist : 433 gange
2 point
Dato : 21-04-03 14:35

Inspireret af alle de tips der lige nu oprettes ville jeg også lige give et godt et.

Tippet er vedørende god startside se: http://www.kandu.dk/dk/tip/3630

Men tippet blev færdig vurderet efter kun 5 forskellige brugere havde set det!

Hvordan kan dette lade sig gøre?

Eks.v. så har p.t. 13 forskellige brugere set tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/3623 men kun 1 vurdering.

Afskaf dog de point vedrørende tip.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 14:39

Hej igen!

Jeg trænger til at skifte briller - men undres stadigvæk

Tippet er ikke færdigvurderet men er dog allerede blevet vurdet af 3 brugere og kun 5 forskellige brugere har set det.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-04-03 14:40

For mig at se er det da ikke færdigvurderet, kun tre har bedømt det og jeg var en af dem. Synes det er en god side og har tilføjet den til mine foretrukne.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 14:46

Hej Grethe!

Ja OK og tak jeg tog fejl af symboler - forvekslede et symbol der betød oprettet af mig med færdigbedømt.

Jeg fik endvidere mulighed for at slette det; men nej - jeg undres stadigvæk da jeg skrev spørgsmålet var der 5 forskellige brugere og allerede 3 vurderinger.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-04-03 14:56

( JA )Afskaf dog de point vedrørende tip. >>>> så bliver Senta da ked af det
------------------------------------------------------------------
jeg tror også jeg vil til at lave tips med et link af gangen ( så skal kandu dælme have en stor server)(spøg)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-04-03 14:57

Hej Bjarne

God idé med at fjerne points ved Tips & Tricks, det kunne sikkert afskaffe en masse ligegyldigt, så som opskriften på hvordan man koger kartofler. Ved at fjerne point givning, ja så blev det sikkert et mere seriøst foretagende... ikke dermed ment, der ikke er meget godt, for det er der. Jeg kan sagtens følge din tankegang.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 14:58

Hej

Ja så blev tippet færdigbedømt og tak for det men jeg gjorde det ikke for at få point; men fordi det strømmer ind med alt for mange tips.

Men sikken en masse tips man kkan skrive; hvis man tog hver enkelt henvisning fra http://www.ni.dk
og skrev som tip

Men jeg undres stadig - 12 forskellige brugere har læst tippet og deraf 5 har vurderet og altså færdigvurderet.

Der er s.. da mærkeligt

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-04-03 15:01

Tjaaaaaaaaaa.........der er jo mange måder at bearbejde kartofler på, ses nu og da. Mon alle hjælper for et eller andet?? Ville da være godt om alle skavanker kunne kommes til livs........bare ved at indtage kartofler på den ene eller anden måde.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-04-03 15:02

Sorry........det var vist et lille sidespring.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 15:04

Hej igen

Vi kan jo gøre oprør

Hvis vi nu lige alle laver en 5-10 tips til at begynde med fra eks.v. http://www.ni.dk - der er nok at tage fra

Foreløbig har jeg afmeldt e-mail abb. vedr. tips

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 12 point
Dato : 21-04-03 15:05

Hej Bjarne_H

Det er vel det der er meningen med at det er tilfældige brugere, der bedømmer og det kan jo ligeså godt være de først 5 eller der kan gå 2, 4, 5, 6 , 11 eller 50 brugere før det er færdigbedømt.

Har da selv været ude for at det var færdig på 10 min, med 8 brugere, og andre gange flere dage med 45 brugere.

At det så mange gange ikke bliver retfærdigt bedømt, det er så en anden historie, og er jo fordi at hvis det ikke lige interesserer en, så gir man bare 0, selv om det måske var vildt interessant for den næste som ikke fik lov at bedømme, men sådan er der jo så meget, og faktisk kun dårligt at sige om det mærkelige pointsystem, som åbenbart aldrig kommer væk, men en ting er sikkert.

Vær ikke ked af at dine tip måske ikke bliver ordentlig bedømt, for der vil altid være nogle som bliver glad for det.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-04-03 15:05

alt for mange tips???? kan du uddybe det lidt

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-04-03 15:06

Det skal jeg da vist også have gjort, det mildest talt vælter ind med mail!!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 15:07

Det gør ikke noget Grethe - i de spørgsmål jeg opretter er der plads til sidespring

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 15:11

Hej Melander!

Er du alvorlig eller

Eks.v. så er Senta nu begyndt at sende tips vedr. mad-opskrifter - nu vil jeg ikke håbe at jeg inspirerer til at vi får flere kogebøger med enkelte mad-opskrifter som tip

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-04-03 15:26

ja da, du ved da at senta engang imellem går amok med tips både for det ene og andet......

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 15:32

>Bantam - god startside - jeg gav dig lige 5 stjerner - men øv, det skulle jeg ikke have gjort
fordi du er dit tip bedre bedømt end mit

>Melander - tja vi får se

Godkendelse af svar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 15:43

Tak for svaret Bantam og for øvrige gode kommentarer fra øvrige.

Lukker spørgsmålet nu - håber bare Kandu snart vil gøre noget vedr. bl.a. tip.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 21-04-03 15:45

Hej Bjarne

Det var nærmest for sjov, jeg lige gav det tip, for det har været min faste startside længe. Jeg skiftede faktisk til den fra sideni, fordi de pludselig lavede om på den hele tiden, og der poppede hele tiden reklamer op.

Jeg skulle også lige se hvor længe der gik inden den blev færdigbedømt, og det gik s.. også meget stærkt for mig idag.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-04-03 15:45

Hej Bjarne og Bantam

Fine startsider I har fundet.
Denne her er også rigtig go´: http://www.verdensnavle.dk
Men desværre kan man jo kun ha´ èn startside.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 15:57

Hej Rellomm.fl.!

Ja den er rigtig god - send den som tip

Jeg har under mine foretrukne oprettet en mappe som jeg har kaldt "Startsider m.m.", der har jeg tilføjet den og jeg bruger denne mappe når jeg savner inspiration eller ikke lige kan finde noget.

For som du skriver man kanjo kun have en startside

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-04-03 15:57

Bedste startside er: about:blank
Den er hurtig loaded, og der er ligeså meget man skal bruge som f.eks. http://www.verdensnavle.dk og http://www.ni.dk/

Ang. tip, så vurderer jeg dem sjældent....jeg har 347 ledige point jeg kigger på det der lyder interesant

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-04-03 16:15

Den HAR stået som tip, Bjarne - for et par måneder siden eller fem - det var sådan jeg fandt den.
Men det med en særskilt sektion til startsider er slet ikke nogen dårlig idè.