/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer e-machine & andre Acer PC
Fra : niss45
Vist : 844 gange
300 point
Dato : 28-10-09 22:08

Hej, kan nogen forklarer mig hvor i forskellen er på en Acer e-machine og andre Acer pcér.
En ven af mig har købet e-machine samt Acer forsikring, efter div. forsøg og kontakt med Acer support hvor jeg ikke kunne reg. pcen, fik jeg mail om at det var en e-achine og ikke kunne tegne en sådan forsikring på denne pc , jeg har dog ikke kunne se nogen oplysninger hvor der står at den slags ikke kan få tegnet en af Acers egne forsikringer.

Niss

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 28-10-09 22:14

Iflg dette link, er det stadig en Acer, men en billig udgave

http://www.eksperten.dk/spm/861215

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 29-10-09 14:28

Jeg kan ikke mindes, at jeg nogensinde har fået så snobbet og affærdigende service, som hos acer support, prøvede gennem mit arbejde at få styr på en genstridig laptop, kontakt til acer support hjalp ligeså meget som at spise en hundekiks

Det jeg vil sige med det, er blot at selv om du burde kunne registrere dit produkt, så er det bestemt ikke sikkert, at acer support gir dig ret!

-Jeg ved godt hvad der IKKE skal stå på min næste pc

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 29-10-09 18:15

næh Acer yder god og venlig service, det er min erfaring.

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 29-10-09 18:54

Tak for svaret Nordsted1.
Vedr, Acers support har jeg heller ikke noget at klage over så lad os håbe det har været en enkelt stående tilfælde og man ikke selv risikere det, da jeg selv har 2 acer pcer.
Da den omtalte emachine havde fejl med tastaturet , fik kunden tilbud om at få den byttet med en ny da den ikke var ret gammel ( 1 uge ) og kunden spurgte så om hun ikke kunne få pengene retur. Derfor vil jeg lige rose A_Z i Herning for god behandling, da de tilbød at tilbagebetaling. Jeg håber nu at det står ved magt, når hun indlevere den i morgen .

Hilsen niss

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-09 18:57

Tak for accepten af mit svar

Jeg håber da inderligt at Acer giver god service, jeg købte en bærbar igår, efter at have købt en Medion, der tabte ,tasten efter en mdr... den er så aldrig kommet retur da de ikke kunne finde den

Jeg fik pengene retur, og har så vovet mig ud i Acer