/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
norton
Fra : kivi
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 28-10-09 18:12

er der nogen som pludselig har fået norton security scan ind på sin pc uden at have gjort noget

Accepteret svar
Fra : Peterfilstrup

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-09 18:20

Hej Kivi.
Ja min kæreste og jeg fik Norton Security Scan ind på vores maskiner for nogle uger siden. De ner nem at fjerne, da den lægger sig i tilføj/Fjern Programmer. Fjern programmet og kør derefter en rensning af registreringsdatabasen med ccleaner, så kommer Norton ikke frem mere.
Peterfilstrup

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-09 18:36

Citat
uden at have gjort noget

Det kan ikke lade sig gøre

NOGET har du gjort

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-10-09 18:42

refi det kan godt være du siger det ikke kan lade sig gøre men det er på min kones pc og er der mindste smule ud over det normale så er hun der , og desuden er min mening om nortor hold jer langt væk fra den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-09 18:52

Nu var det også mest ordvalget der var lidt komisk i mine øjne/øre

Jeg har ikke gjort noget

Muligt den er fulgt med et eller andet der er hentet/downloadet/klikket på - men den kan som sagt ikke komme af sig selv uden der er klikket PÅ ET ELLER ANDET

Det behøver "kun" at være et flueben man har glemt inden man accepterede et eller andet

Men ellers kan jeg da kun give dig ret med hensyn til Norton

Det gælder iøvrigt også Pinnacles produkter

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-10-09 07:49

den eneste mulighed jeg kan få øje på hvordan den kan være kommet ind er at mine børnebørn spiller på den men det er otte dage siden de har været her så ????

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 29-10-09 09:41

Tak for svaret Peterfilstrup.