/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Impotere fra PowerPoint til Excel XP
Fra : k_m_s
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 21-04-03 13:33

Hvordan henter jeg et logo lavet i PowerPoint over til Excel i MS Office XP. Jeg kan godt lave logoet, men der er problemer med at få det over i Excel. Skal det gemmes som en speciel fil?

Hilsen
k_m_s

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-04-03 13:50

er det bare et billede du vil bruge eller ??
se lige på gem som i powerpoint for hvis du gemmer den som et billede ( jpg , bmp ::: )
så kan du importer
du kan jo også gemme som htm
men er det noget bestemt du vil ?? i excel

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 21-04-03 15:40

Til technet

Jeg vil lave et logo til at sætte øverst på mine faktura (logoet er bare bogstaver og 2 streger der forbinder bogstaverne) og så lave regnearket i Excel og udskrive der.

Jeg ved ikke om det er bedre at lave logoet i Publisher?

Hilsen k_m_s

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-03 16:25

nu når du allerede har lavet den så gør dette
i powerpoint klikker du på filer
gå ned i gem som....
nu kommer der en skærm frem og i filtype vælger du *.jpg
og nu er de gemt som jpg filer ( billeder)

nu kan du starte dit excel op og nu kan du indsætte billed fra fil
eller du kan redigere dit billede så det ikke fylder så meget

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 14-05-03 20:04

Tak for svaret technet.