/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Fildeling på hjemmenetværk
Fra : Visionary
Vist : 385 gange
200 point
Dato : 27-10-09 17:11

På mit nyoprettede hjemmenetværk, kan jeg ikke se de filer jeg har på den stationære pc, fra den bærbare, når den stationære er slukket.

Hvad er det lige jeg har gjort galt??

Jeg kunne forestille mig, at der mangler et flueben et sted....

Begge pc er koblet direkte til et modem med indbygget trådløs router.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-10-09 17:13

Det er jo klart du ikke kan se filerne når pc er slukket

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 27-10-09 17:14

er det ikke nomalt med mindre du har en server

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-10-09 17:21

Citat
Hvad er det lige jeg har gjort galt??
-
Citat
den stationære er slukket.

Du giver jo selv svaret!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-10-09 17:25

filerne du vil se er vel på hardisken i den stationære computer.

Når den er slukket får harddisken ikke strøm og kører ikke rundt, så der er ikke noget at se.

I øvrigt sker fildelingen via et program i den stationeære, og det kan heller ikke, når den er slukket.

i øvrigt tror jeg du laver fis med os med detr spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-09 17:32

Tænk sig hvad computere dog kan bruges til

Min går selv til købmanden Bare jeg husker at lade batteriet op

Annuller spørgsmålet
Fra : Visionary

Dato : 27-10-09 17:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål