/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kalenderprogram til Nokia 5800
Fra : freddiemercury
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 27-10-09 12:17

jeg har problemer med at synkronisere nokia 5800 telefon med outlook, derfor vil jeg høre om der er nogen der kender et godt kalenderprogram (gratis)
jeg har et stort behov for at skrive i kalenderen og derefter ovf. til telefonen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-09 12:39

Har du PC Suite ? Den burde kunne synkronisere med Outlook, det kan den på de computere jeg kender til:
http://pcsuite.nokia.dk/

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 27-10-09 12:50

den har jeg allerede, det er mit outlook der ikke virker mere

når jeg forsøger at skrive i kalenderen får jeg en fejlmelding " ikke implemteret "

så det er et andet mailprogram jeg er ude efter / til vista

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-09 13:09

Vista har Windows mail inbygget og der er også en Windows kalender i Vista, den synkroniserer fint med Nokia PC Suite, jeg har prøvet på 1 computer og ved at det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 27-10-09 13:33

ok hvordan og hvor finder jeg windows mail
jeg er nemlig træt af outlook

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 27-10-09 14:13

Klik på Windows flaget ned i hjørnet og skriv windows mail, du behøver sikkert ikke skrive det hele før computeren giver forslag, når du har skrevet windows står der sikkert både mail og kaldender som du kan vælge mellem, Windows mail kan importere fra Outlook (vistnok er ikke helt sikker)

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 28-10-09 18:44

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-10-09 01:07

Selv tak - jeg håber du fik kalenderen til at virke med telefonen