/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TELIO Faktura&Elendig Service
Fra : Rao
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 27-10-09 11:38

Hej

Er her andre som har prøvet at få fejlfyldt faktura fra Telio samt dårlig service når man ringer til Telio for at høre om faktura?

Jeg har været kunde hos Telio siden oktober 2008 og har endnu aldrig modtaget en korrekt faktura!

Jeg er nået til det punkt hvor jeg gerne vil skrive til Basta el. kontant om det og i den forb. vil jeg gerne høre om det kun er mig og 6 andre familier eller er det generelt at Telio har så dårlig en service!

I kan skrive til mig her eller sende privat besked.

Mvh. Rao

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-10-09 11:48

Det er vel kendt hos alle de småudbydere der prøver at tage deres bid af markedet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-09 12:24

Da vi ikke kan se de fejl du omtaler er det jo i førstye omgang en påstand - fra din side

Det er da muligt du har ret - men det kan vi jo ikke se......

Accepteret svar
Fra : gr8

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-09 21:51

Jeg har samme problemmmmmmmm

De siger jeg skal betale det ene beløb efter det andet og jeg har haft samtaler her og der som jeg skal betale. men jeg har kun ringet til fastnet.....Det er fanme røv irriterrende og jeg er skide træt af dem! Service kender de sku ik..

TELIO ER NOGET LORT!!!!!!!!!!!!GRRRRRRRRRRRRRRRR

Godkendelse af svar
Fra : Rao

Dato : 09-12-09 19:09

Tak for svaret gr8.