/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
De gule sider
Fra : Disi
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 27-10-09 09:56

Vi har et firma hvor vi altid har brugt De gule sider til vores annoncer, de mange år som vi har drevet firma har vi altid underskrevet og godkendt annoncerne inden tryk.
Og forhandlet rabat.
Nu vælter det ind med regninger på annoncer jeg ikke har godkent, og det er ikke små penge vi taler om, det er regninger på omkring 55 000,00.
Jeg har ringet og klaget,men de siger at der er ikke tid til at besøge alle deres kunder så derfor har de skrevet ”med” småt nederst at: annoncer bliver ved med at stå i bøgerne indtil kunden retter henvendelse til TDC

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 27-10-09 10:18

Citat
skrevet ”med” småt nederst at: annoncer bliver ved med at stå i bøgerne indtil kunden retter henvendelse til TDC

Hvis du i sin tid har skrevet under på, så fanger bordet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-10-09 10:20

Den var oppe at vende i et TV-indslag for omkring 14 dage siden, jeg kan dog ikke huske ret meget.

Man må jo gå stærkt ud fra at man ved fornyelse en gang om året betaler og så er den skid slået, det andet nærmer sig plat, noget lig de svindlerfirmaer der hver sommer sender regninger ud for optagelse i ikke-eksisterende telefonbøger og databaser.
Hvis Du har lidt is i maven så lad være med at betal, og forlang yderligere dokumentation når de rykker.

TDC har forsåvidt kun teknisk forbindelse til Den Gule efter et frasalg til et privat firma for flere år siden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-10-09 12:50

Når du i dag vil oprette en fastnet telefon, så får su ikke telefonbøger som du tidligere fik, dem skal du betale for. Først næste gang de bliver delt ud til alle er det gratis. Det er et privat firma som har telefonbøgerne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-10-09 14:26

55.000 kr....Der må sgu være penge i gamle "Gule", jeg har en stak

Jeg tror Du har misforstået spørgsmålet, granner01

Annuller spørgsmålet
Fra : Disi

Dato : 08-11-09 11:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål