/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Håber det er sandt
Fra : HFranzen
Vist : 1771 gange
200 point
Dato : 27-10-09 06:45

En af de gamle hæderkronede medarbejdere på Kalø er vent tilbage, har hørt Niels Søndergård skal være ny chef for Kalø, er det rigtig, har ikke set det på DJ siden, nu mangler vi bare en ny formand, forslår Nils Kanstrup, hvad mener i?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 27-10-09 06:49

Danmarks Jægerforbund har ansat ny afdelingschef på Kalø
Niels Søndergaard vender tilbage til Danmarks Jægerforbund efter godt tre års virke i HedeDanmark.

Af Lars Norman Thomsen
Danmarks Jægerforbund har ansat Niels Søndergaard, 38, som ny afdelingsleder for Uddannelses- & Rådgivningsafdelingen på Kalø. Stillingen har været ledig siden foråret, hvor den daværende leder Carsten Spanget reelt blev bedt om at rydde sit skrivebord. Hovedbestyrelsen i Danmarks Jægerforbund angav manglende tillid til, "at Carsten Spanget på tilfredsstillende måde håndterer de beslutninger, som hovedbestyrelsen har truffet og som vil blive truffet fremover."
Carsten Spanget havde inden ansættelsen i Danmarks Jægerforbund været administrerende direktør for bl.a. virksomheden Randers Reb A/S, hvor han på grund af svigtende økonomiske resultater måtte tage sit gode tøj og gå.

http://norddjurs.lokalavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091001/ARTIKLER/910019956&template=printart

Kommentar
Fra : Opryddar

Dato : 27-10-09 06:59

Citat
Håber det er sandt

Det er det nok ...

... ikke

Opryddar

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-10-09 07:29

Man kan kun ønske Niels Søndergaard tillykke med det nye job.

Det andet spørgsmål HFranzen stiller, er straks værre. - Nils Kanstrup ville være et godt valg, men hvorfor ikke tage munden fuld og nævne et oplagt og yders velkvalificeret emne, vores allesammens: Bendt Ballegård Knudsen, som jo er en ilsjæl af Guds nåde, med holdninger helt ud over det sædvanlige. Kan ligeledes begå sig internationalt, både i Salten som på Java !!

Fra en fan.

Øjenvidnet4³

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-09 07:46

Så kan jeg godt fjerne fluebenet, nu begynder mudderkastningen - igen -

Troede for en gangs skyld at det var et seriøst spørgsmål

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-09 07:47

DJ har ansat den ene Niels. Det udelukker samtidig den anden - Det vil jeg godt æde min gamle jagthat på - husk jeg kender dem begge

Kun fremtiden kan vise om det er det rette valg. Den ene gik selv i vrede. Den anden blev fyret på grådt papir........

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 08:29

Til Man kan kun ønske Niels Søndergaard tillykke med det nye job.

Det andet spørgsmål HFranzen stiller, er straks værre. - Nils Kanstrup ville være et godt valg, men hvorfor ikke tage munden fuld og nævne et oplagt og yders velkvalificeret emne, vores allesammens: Bendt Ballegård Knudsen, som jo er en ilsjæl af Guds nåde, med holdninger helt ud over det sædvanlige. Kan ligeledes begå sig internationalt, både i Salten som på Java !!.

Til Øjenvidnet.
Din tanke med at vælge Bent Ballegaard Knudsen, kan jeg slet ikke tilslutte mig, ikke på grund af manglende kvalifikation, men men at ansætte eller vægle folk i en fremskreden alder,nej nej.

Og til Frazen.

Vil du hermed postulere at formanden ikke gør det godt nok??

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-10-09 11:31

HabibiPro

Hvor er jeg glad for at du ikke anser bb1's kvalifikationer for at være i vejen for hans fremtidige virke i DJ-regi ! Men naturligvis kan alderen være et minus for ham. ligesom det muligvis ville være det for både du og jeg ?
BB1's bekendtskaber er dog en rigtig god ting at kunne tilføje et CV - se blot hvordan han elegant fremhæver sit kendskab til de to Niels'er ovenfor "husk jeg kender dem begge" - spørgsmålet er, hvilken Niels han bedst kan lide: Ham der fyrede bb1 i sin tid eller den anden ??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 12:31

Til Øjenvidnet.

Kvalifikationer med stor viden bred falig erfaring om alt slagts jagt og ikke for gammel. og vandt til at føre sig på de bonede gulve, og ingen lig i lasten. Det er sådan en der skal findes, hvis da ikke nuværende formand ikke skulle være god nok.
Når du og Franzen bringer andre personer på banen, ser jeg det, som om i er i tvivl om nuværendes formands formåden?? Formanden skulle ellers have et nært bekendtskab, med livlig korrespondance, begge veje til Ballegaard Knudsen
Dette ville være interessandt, om i vil uddybe nærmere, hvad i klantere formanden for?? siden i har andre forslag.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-10-09 13:10

HabibiPro.

Jeg må ærligt indrømme, at for mig er det ligegyldigt hvem der er formand for DJ, da jeg meldte mig ud for flere år siden, inden al balladen med den daværende formand og hans regime ! Om den nye Ole Roed er bedre eller værre end Kr. Ravnkjær ved jeg ikke. Men Kanstrup er da vistnok en udmærket mand, som måske kunne løfte DJ en kende mere end Roed eller ?? Måske er han manden der evt. kunne få mig til igen at overveje medlemsskab af DJ ?
Roeds nære forbindelse til og korrespondance med Ballegård huer mig heller ikke - gad vide hvad de pønser på ?
Det kunne være morsomt, om de to Niels'er kunne enes - så skulle Ballegård æde sin gamle fedtede jagthat !!! Jeg ville tilbyde at levere salt og peber til !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-09 13:32

Det får du lov til Øjenvidne for det sker aldrig - læs hvad jeg skrev: Den ene Niels blev fyret. Den anden gik selv og smækkede godt og grundigt med døren, så de to i stue sammen aldrig.

Så spar i kloge Åger blot alle Jeres spekulationer - de er intet hver????

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 14:27

Til Øjenvidnet.

Skal jeg være helt ærlig, tror jeg ikke selv om Knudsen aldrig har så gode kvalidikationer inden for jaglig viden, at han ville kunne forliges med ret mange i en hovedbestyrelse, mig fortalt havde de store problemer nok med Knudsen i sin tid i. DLS.
Og vi har set i forskellige debatter, at Knudsen er en meget følsom gemyt, der ikke tåler megen modgang, før han flipper ud i personfnidder.
Hvad angår de to Nielser, hvem der er den onde og gode, det jeg overlade til andre at bedømme, ligeledes hvem af de to, at Knudsen kunne samarbejde med, en realitet var, at Knudsen kunne de ikke bruge på Kalø, når sådan er der så meget, som har med kemien at gøre.
At Franzen er blevet så mundlam omkrig, hvorfor han vil skifte formand venter jeg stadig svar på.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 27-10-09 14:58

Habibipro det vil jeg gøre kort, Roeden har ikke løftet DJ, det eneste Roeden har, er at han har gjort DJ mere tillukket, han er ikke holdspiller, se hvor mange der er gået eller blevet fyret i den korte tid han har været der.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-10-09 17:12

Knudsen du kender ikke de to mere end mange andre, JEG VED DET, så igen en lille overdrivelse

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-09 20:04

Nu drejer denne tråd sig altså ikke om mig eller hvad sanhedsvidnet ved og ikke ved,men jeg kan dog oplyse, at han ved ingen ting

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 20:18

Tak for svaret Franzen.
Når du mener Ole er selvisk, og det er årsagen til de mange udskiftninger, nu var det jo sådan i Ravnkjærs tid, var der nogle der havde tilegnet sig for mange priviligere, ved at den en dækkede over den anden, med jagter og detlige, måske var det en nødvendighed at tage fat om nellen.
Lukkethed er jo bare ikke godt, men husk nu lige på, der var en del af den siddende hovedbestyrelse som blev siddende, som nok samtidig skulle havde været skiftet helt ud, det er ikke let når regioner og krede også var viklet ind i sammen spished, og ingen ude i lokalforeninger havde mandsmod, til at turde sætte tingene på plads.
Håber da Ole har fået standset de umådeholdende drukfester efter møderne med jagt dagen, med deltagelse af hovedbestyrelses medlemmer og ansatte, hvor vi ud af bilagene kunne se hvor galt det stod til, med frås på medlemmernes bekostning.
Gav vide om det også var sådan fat på Kalø, det må vores ven Knudsen da vide, hvordan det foregik inden han fik løbepas.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 20:36

Glemmer i, husker jeg, der var et hovedbestyrelses medlem, selv efter udskiftningen og Ole var kommet til, at der var så spiritus påvirket han faldt i søvn, under et møde i Nordjylland, når folk ikke er mere ansvarlig for deres tillids erhverv, tillige var denne person advokat for forbundet,
Når et repræssentantskab genvælger sådan en sut, er det heller ikke let at være Ole.
Ret mig hvis Ole ikke var nået at komme til. men pinlig var det.når folk ikke tager deres opgave mere alvorligt.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 21:23

Til Øjenvidnet.

Skal jeg være helt ærlig, tror jeg ikke selv om Knudsen aldrig har så gode kvalidikationer inden for jaglig viden, at han ville kunne forliges med ret mange i en hovedbestyrelse, mig fortalt havde de store problemer nok med Knudsen i sin tid i. DLS.
Og vi har set i forskellige debatter, at Knudsen er en meget følsom gemyt, der ikke tåler megen modgang, før han flipper ud i personfnidder.
Hvad angår de to Nielser, hvem der er den onde og gode, det jeg overlade til andre at bedømme, ligeledes hvem af de to, at Knudsen kunne samarbejde med, en realitet var, at Knudsen kunne de ikke bruge på Kalø, når sådan er der så meget, som har med kemien at gøre.
At Franzen er blevet så mundlam omkrig, hvorfor han vil skifte formand venter jeg stadig svar på.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Endnu et bevispå at stammeren habibipro igen blot udslynger påstande som der ingen hold er i

Nu vil Knudsen påstå i en anden trå, at der blot ikke er hold i Habibi Pro påstande , hvor længe var Knudsen med i DLS før han blev klappet ud fra et landsmøde? Dernæst er det med al tydelighed at se, at Knudsen lægger dig ud med alle, på alle de debatsidder han deltager i, endda med livsvarigt udelukkelse, og hvorfor, selv på DJ hjemmeside bliver Knudsens indlæg fjernet på grund af personfnidder, og DJ måtte lave om på kriterierne allene på grund af Knudsens opførsel. jeg Knudsen allene vide ,alle andre er tåber.

Knudsen prøv og se hvilken gnidnigsløse debatter der føres på jagtformidlingen efter du blev udelukket, fortæller det ikke mere om din person end om min Habibi Pro

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 21:32

Sagen er den lille Knudsen, hvis du bare var halvt så klog som du udgiver dig for at være, ville du havde opdaget forlængst, at det måske ikke er alle vi andre der er tåber,jeg er sikker på der et hav af personer der vil give Habibi Pro ret i denne påstand.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-10-09 20:49

Så syntes jeg sandelig de skal komme på banen - det er ikke mange herinde, der har givet udtryk for,at det du skriver er noget særligt

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 05:10

Så syntes jeg sandelig de skal komme på banen - det er ikke mange herinde, der har givet udtryk for,at det du skriver er noget særligt

Nok rigtigt lille Knudsen,skriftlig dans er vi to nok ikke så gode til, vi har også gået i samme skole, er der i det hele taget noget du er god til lille Knudsen, ud over kværulanteri, husker fra skolen, fodbold var du også rigtig dårlig til.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 05:43

Lille Knudsen.

Jeg tror der er mange der trækker på smilebåndet, når du på din egen hjemmeside udgiver dig for at være forfatter, liggeledes når du har pralet med, du har været redaktør på DLS blad.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-10-09 07:33

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-10-09 20:49

--------------------------------------------------------------------------------
Så syntes jeg sandelig de skal komme på banen - det er ikke mange herinde, der har givet udtryk for,at det du skriver er noget særligt
-------------------------------------------

Kære BB1

Gad vide, hvor mange der mener dine "visdomsord" er noget særligt ??

HabibiPro, jeg vil gerne tro at lille Bendt ikke var nogen ørn til hverken gymnastik eller fodbold - han var heller ikke dengang nogen holdspiller ligesom HFranzen fortæller om Roed.
Hvordan var han til at klatre i tov ? Havde han kræfterne eller gav han ynkeligt op på forhånd ?

Mvh
Øjenvidnet4²

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 19:01

Mon de i DJ har glemt og informere Knudsen, om at et Sjællands hovedbestyrelsemedlem, er trådt tilbage, siden at Knudsen ikke har meddelt dette på Kandu, han oplyser ellers om alt.
Eller man kan gøre sig sine tanker hvorfor, selv om Ole Roed beklager dybt, er det ikke sikkert han spiller med åbne kort.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-09 19:11

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 05:10

--------------------------------------------------------------------------------
Så syntes jeg sandelig de skal komme på banen - det er ikke mange herinde, der har givet udtryk for,at det du skriver er noget særligt

Nok rigtigt lille Knudsen,skriftlig dans er vi to nok ikke så gode til, vi har også gået i samme skole, er der i det hele taget noget du er god til lille Knudsen, ud over kværulanteri, husker fra skolen, fodbold var du også rigtig dårlig til.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom nu med navnet på den skole og gerne årstal - jeg har spurgt dig mange gange nu

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-09 19:22

Så er også denne tråd endt i personfnidder mor Jer godt - jeg gider ikke mere

N.B. Habibipro/Rasmussens løgnehistorier vil dog blive flyttet over i hans tråd!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 20:52

Hvilken glæde lille Knudsen, kan vi regne med du holder ord, denne gang, der var måske noget om snakken?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-09 21:05

Som du kan se er den eneste reaktion på dit personfnider dit eget

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 21:16

Til Øjenvidnet.

Hvad var det Habibi Pro sagde, til dit forslag,. med du pegede på Knudsen som kommende formand.
Knudsen er en føglsom person.
I morgen kommer der nogle højtstående medlemmer af DJ til krondyr jagten i morgen, måske de ved mere, end det der blev visket i min øresnegl.
Nu ævler Knudsen om denne Rasmussen igen, det må åbenbart være en person der volder Knudsens gemyt i kog.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 21:41

Jeg har virkelig prøvet også at debatere med habibipro, men det er umuligt..

Et hovedbestyrelsemedlem af D.J. giver en virkelig god forklaring på, hvorfor han ønsker at stoppe - strak fare D.L.S. Hyleren ud med formodninger og løgn historier.

Hvornår indser folk at disse D.L.S. hylere er to talt blæst - sikkert p.g.a. blyforgiftning..

Godt svaret hr forfatter og tidligere redaktør

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 01-11-09 08:33

Carsten Spanget havde inden ansættelsen i Danmarks Jægerforbund været administrerende direktør for bl.a. virksomheden Randers Reb A/S, hvor han på grund af svigtende økonomiske resultater måtte tage sit gode tøj og gå.
Her ser vi tydlig DJ ledelsen vaske hænder

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-11-09 22:48

- Ren bly forgiftning ren spekulation.......

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-11-09 23:01

Der er blevet så stille på Kandu.
Jeg skal ellers mene, jeg har fået en røffel fra HR Rasmussen fra Fyn, om det rager ingen. jeg har været med ham på jagt. og om jeg burde holde mig for god til at debattere med oraklet fra Løsning, og nok med rette, jeg har da også undskyldt mange gange.

Godkendelse af svar
Fra : HFranzen

Dato : 02-11-09 15:48

Tak for svaret Nordsted1.