/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Vin Diesel - Hvid bluse
Fra : bæffer
Vist : 539 gange
200 point
Dato : 26-10-09 21:12

Hejsa

Mon der er nogen her der ved, hvor man kan købe sådan en hvide bluse som Vin Diesel har på i the fast and the furious 4 - se nedenstående link
http://images.allmoviephoto.com/2009_Fast_and_Furious/2009_the_fast_and_the_furious_4_006.jpg

Håber der er nogen der kan hjælpe, for jeg vil rigtig gerne forære den til min mand - der nu har ledt efter den rigtig længe

Pft.

Maria

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-10-09 21:32

´Det link du sendte var meget længe om at komme "ned", så jeg valgte at gå ind og se video klip fra filmen. Der er een med korte ærmer, og krave kunne være denne

http://www.designertoejonline.dk/lister/Herretøj/Polo_Shirts_Regular_Fit/

Der er een længere henne i filmen, med lange ærmer og den har jeg ikke fundet, måske i ovenstående link du kan finde den også

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-10-09 21:35
Kommentar
Fra : bæffer

Dato : 26-10-09 21:41

Det er en hvid lang ærmet bluse - her er et andet link
http://www.flipstudents.com/wp-content/uploads/2009/04/fast-furiousjpg.jpeg

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-10-09 21:47

Yes - den havde jeg også fundet i et andet link- nu ved jeg hvad du mener, den er også ret fed. var godt klar over det, da jeg så den- leder videre

Jeg tror vi skal lede efter noget med rib i søgeord

Kommentar
Fra : bæffer

Dato : 26-10-09 21:50

tro mig jeg har googlet både på dansk og engelsk rib og mm - jeg kan simpelthen ikke finde den - så ville være yderst taknemmelig hvis der er en der kan ellers må jeg spørge Vin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-09 22:43

http://www.shophojgaard.dk/product.asp?product=1733

Men det er ikke til at se om den er ribstrikket, det er den jo nok ikke

Kommentar
Fra : bæffer

Dato : 27-10-09 18:49

nej det ser desværre ikke sådan ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-09 21:05
Kommentar
Fra : bæffer

Dato : 27-10-09 21:39

ja der er ingen der har sagt det skulle være let men det må da for pokker kunne lade sig gøre. Jeg tror du har ret i at det er mærketøj - men har allerede været igennem en del af de mærker ham Vin går med - uden held - øv øv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-09 21:45

Jamen så må vi bruge udelukkelsesmetoden.... hvilke mærker har du tjekket??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-09 21:50

Sidder lige og kommer i tanke om, at den film da ikke er af nyere dato??

Så jeg tror da ikke vi kan finde den bluse længere... den er vel forældet

Kommentar
Fra : bæffer

Dato : 28-10-09 22:34

det vil jeg nu ikke give dig ret i den er jo fra 2009

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-09 06:11

Oki, troede den var ældre, men filmen er nok ikke optaget i 2009... leder videre senere på dagen