/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Økonomi og Ressourcestyring
Fra : Kanie
Vist : 225 gange
35 point
Dato : 26-10-09 17:22

Er der nogen som har taget akademiuddannelsen Økonomi og Ressourcestyring, og som kan beskrive hvad det indebærer og evt. give nogle eksempler på de opgaver man beskæftiger sig med både under og efter uddannelsen..?
Hvad kræver det af en, skal man være en bestemt persontype, og spiller evt. erhvervserfaring, eller mangel på samme en afgørende rolle??

Jeg overvejer at tage denne uddannelse, men er nervøs for at det måske ikke er mig, og vil jo nødig starte på en uddannelse som ikke lige var det man troede..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-09 17:38

Snak med din studievejleder - de kan give dig klar besked

Kommentar
Fra : me67

Dato : 26-10-09 18:12
Kommentar
Fra : me67

Dato : 26-10-09 18:13
Kommentar
Fra : Kanie

Dato : 27-10-09 07:50

Til Refi - jeg er ikke studerende, så har ingen studievejleder at gå til - og det er mere reele erfaringer jeg søger, noget der giver mere indblik i uddannelsen og arbejdet!

Til Me67 - Jeg kender de fleste uddannelsessider, og har læst side op og side ned, tykt og tyndt - men søger som sagt noget mere reelt - fra nogen som har prøvet det "in real life"..

Kommentar
Fra : me67

Dato : 27-10-09 09:14

Ok. Der kan jeg ikke hjælpe dig, havde det så bare været finansøkonom du mangle info om kunne jeg have hjulpet dig - står der nemlig selv... men jeg vil da opfordre dig til at tage ud på
erhvervsakademiet og tage en snak med dem der om det - de ved sikkert en hel del om tingene.