/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windovs lukker ned under back-
Fra : Nul7
Vist : 406 gange
200 point
Dato : 26-10-09 07:44

Hej Kaduer, nu har jeg brug for jeres hjælp igen.

Hvorfor lukker skiftesvis windows og skærmdriver ned, og tænder op igen under udøvelse af sikkerhedskopiering. (backup)? Jeg har Vista home.
Backup-en bliver ikke genneført.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-09 08:29

Det er enten din STRØMSTYRING eller din PAUSESKÆRM der lukker ned....

En sådan længerevarende handling vil få maskinen til at registrere at der ikke rigtig sker noget - og derfor lukker den

Så højreklik på dit skrivebord og tjek om du kører med pauseskærm...
Eller en tur i kontrolpanel og tjek om den slukker efter for kort tid uden aktivitet...